Yardımcı olursanız çok sevinirim,Definasyon için kendimce bişiler hazırladım.

Konusu 'Antrenman Günlüğü' forumundadır ve iskendeer tarafından 4 Nisan 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. iskendeer
    Offline

    iskendeer Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2011
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar hocamdan program istedim,hazırlıcam hazırlıcam yarın öbürgün hazır elinde diye diye 1.5 hafta oldu hala yapmadı.bende artık istemediğimi söyledim.ve kendimce bi program hazırladım ne kadar doğru ne kadar yanlış sizler yardımcı olursanız bunu öğreneceğim.bu arada kendimden bahsedeyim
    boy: 1.80
    kilo : 83
    1 yıldır vg ile ugrasıyorm.5 aydır bulk dönemindeydim ve 13 kg aldm.kayda değer bir hacim elde ettim ve haliyle yağlandım d****as kütlesinden fazla kayıp vermemek istiyorm ve yağlarımdan kurtulmak istiyorm.kısacası yağsız bir vucut istiyorm ( çok şey istiyorm biliyorm :p ) bu arada günde 160 gr protein alıyorum

    programım şöyle:
    1.gün : cardio
    2.gün : göğüs + kol
    3.gün : cardio
    4.gün : sırt-kanat
    5.gün : cardio
    6.gün : omuz + triceps
    7.gün : cardio

    cardio : 30 dk koşu , 5 dk bisiklet , 5 dk sopa çevirme, 3x10 hyperextension , yapabildiğim kadar mekik
    göğüs : incline db. press , incline db fly , decline db press, decline db fly, cable crossover, db pullover
    sırt-kanat : barfix , cable rowing , t bar rowing , db rowing , v bar pulldown,wide grip pulldown
    omuz : military press , enseye press(inglizcesini bilmiyorm),dumbell ile yana açış,dumbell ile öne açış
    triceps : lying triceps extension(bar ile),paralel dips
    biceps : preacher curl,hammer curl, barbell curl

    şimdiden herkese teşekkür ederim:eek:
    bu arada supplementlerim de şunlar :
    weider amino liquid mega forte
    american pure whey protein
    bsn noxplode
    weider glutamin
     
    Son düzenleme: 4 Nisan 2011
  2. redblood
    Offline

    redblood Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Antalya
    forumu iyi oku,cok fazla bilgiye ihtiyacin var,cok ama cok okumalisin senin yazdiklarindan su cikiyor sen cok eksiksin adamim,kendine oz elestiri yapip egitmen gerek,oyle program olmaz,profesyone yaridma ihtiyacin var,sadece fikrimi yazdim yardim istemissin,uymamak veya kaile almamakta serbestsin,bol sans....
     
  3. iskendeer
    Offline

    iskendeer Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2011
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    öncelikle teşekkür ederim.dediğiniz gibi forumu okudum okumasına fakat definasyon veya diet programıyla ilgili tam net birşey göremedim.zaten konuda da belirttiğim gibi prof. Birinden yani salon hocasından program istedim ama kendisi bana çok yardımcı olamadı.bu yüzden sizlerden yardımda bulunmanızı rica ediyorum.
    Bana nerede hata yaptığımı nasıl duzeltebileceğimi söylerseniz sevinirim.şimdiden teşekkürler
     
  4. jemholie
    Offline

    jemholie Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2009
    Mesajlar:
    247
    Beğenileri:
    328
    Ödül Puanları:
    73
    Yağsız yemeye özen göster , hiç kendine dinlenme ayırmamıssın yağ atmak icin cardio calısıcam diye vücudunu cok yoruyorsun bence.2gün dinlenme ver kendine en azından ,cünkü cok fazla yağın yok boyuna oranla kilonu düsününce.Zaten zamanla en sağlıklı sekilde eritirsin olan yağlarını. 7gün fazla 3.ve 5. güne dinlenme verip 1. ve 7. gün sıkı bi cardio yapabilirsin.Ayrıca mekikleri idmandan sonrada yapabilirsin.
     
    iskendeer bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş