Yardımcı olursanız çok sevinicem

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve behlül tarafından 24 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. behlül
    Offline

    behlül Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Biliyorum artık hergün bu tarz konular acılıyor hatta 3gün sonra konu acma gibi bi uygulama bile getirilmiş saçma sapan konuları önlemek amacıyla ama malesef çok araştırdım bulamadım, var evet baklava cıkarma programı var, göğüs programı var yemek programı yok. yanında yada şu kadar kiloysan şu kadara düş diye bişey yok. yani ben biliyorum ki bu forumda banada elbet yardımcı olucak biri vardır..Ben rejime başladığımda 92kiloydum rejime bundan tam 18gün önce başladım ve 18günde toplam 7kilo vererek ilk etapta hedeflediğim 85kiloyu gördüm..Benim;
    YAŞ:17 KİLO:85-86 BOY:1.84
    Ben bundan 20 gün öncesine kadar 1tane şınav çekemiyordum ve 1tane tam mekik çünkü önceden sporla hiç aram yoktu sadece basketbol oynuyordum oda amatör olarak sokakta filan.. 20Gün önce youtube'da hepimizin aşina olduğu 8MİN WORKOUT diye bi program var 8Dakikalık baklava çıkarma programı onu uygulamaya başladım ve yanındada 12Dakikalık göğüs programı şuan 20günün ardından 8Mİn programını eksiksiz yapıyorum fakat 12dakikalık göğüs programında cok zorlanıyorum ve artık onu yapmak yerine 50tane şınav Çekiyorum yada setlere bölüp 100-150tane..
    Evet şimdi bu kadar şey yazdım sizden isteklerime geçmeden önce bu 18gün içinde hergün düzenli olarak 8Min programını haftada 1-2 kezde 12Dakikalık göğüs programını uyguladım.Aynı zamanda hergün en azından yarım saat açık havada tempolu koştum ve yiyeceklerimi yarı yarıya oranla azalttım ve sonucta 92 kilodan 85kiloya düştüm ama ben kendi bedenimde bi değişiklik görmedim aynaya bakınca yada kimse aa kilo vermişsin demedi..Ben şimdi isteklerime geçiyim ve inanın bana samimi şekilde yardımı olan olursa benım durumumda tanıdıgım en az 50arkadaşım var ve emınım herkes bunu ogrenmek ıstıyordur..Benım ıstedıgım AĞIRLIKSIZ(DUMBELLSIZ) BAKLAVALARIMI ÇIKARTMAK,GÖĞÜSLERİMİ FORMA SOKMAK VE AYNI ZAMANDA ADONİSLERİMİ GÖRÜNÜR HALE GETİRMEK..BUNLARIN OLMASI İÇİN YEMEK YEMEMEM GEREKİYORSA YEMEMEYE HAZIRIM BUGUNDEN İTİBAREN. AMA TEK İSTEĞİM BANA ADAM AKILLI Bİ YEME PROGRAMI VE ONUN YANINDADA 6AY-8AY SÜREÇ SONRASINDA BAKLAVALARIMI VE GÖĞÜSLERİMİ ÇIKARTABILECEGIM BI PROGRAM YAZARMISINIZ,LÜTFEN ÇOK ÇOK ÇOK RİCA EDİYORUM :(
     
  2. Rpac
    Offline

    Rpac Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.403
    Beğenileri:
    1.543
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz ;
    Forumda, ezbere yani sıfırdan diet listesi istemek doğru olmadığı gibi kurallara da aykırıdır.

    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, makaleleri ve üyelerin beslenme başlıklarını okumanızdır. Besinlerin 100gr içeriklerini inceleyip ne kadar protein-yağ-karbonhidrat-vitamin-mineral-sıvı almanız gerektiğini ilgili başlıklardan öğrenip kendi vücut tipiniz, hedefiniz, yaşam tarzınız ve ekonomik durumunuza uygun beslenme programı çıkarınız.
    Hala tereddütleriniz varsa, forumda kurallara uygun başlık açarak üyelerin yorumlarına başvurabilirsiniz.

    ilginizi çekebilecek başlıklar :
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/s...76&postcount=2
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/y...kni-t8692.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/beslenme-f24.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/y...r-b-l-f53.html

    Lütfen 1.dakikanızı ayrırak forum kurallarını okuyunuz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bodyforumtr Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş