yardım

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve degirmencierhan tarafından 10 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. degirmencierhan
    Offline

    degirmencierhan Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    boy:181,kilo 104
    amaç yağsız kas kütlesi ve fit görünüm
    beslenme :sabah kuru meyeli ballı yulaf lapası ,öğlen protein ve yeşillik ,akşam sebze yemeği günde 3 fincan yeşil çay ,3 fincan kahve ,3 fincan siyah çay tamamı şekersiz ,kalkar kalkmaz whey ,idman sonrası whey (1 ölçek ),ekmek hayatımda yok
    idman :her sabah 5 gün 1 saat kırılımı :45 dk ağırlık ,15 dk cardio ,2 akşam yüzme

    amacım kilo vermek ,bildiğin göbekli biriyim ,8 aydır sadece kardio ,sadece ağırlık yada mix idmanlarda yaptım hiç kilo veremedim ,kollar ve göğüslerde ciddi fark var omuz bacak sırt gelişti ama göbek hala sarkık .

    ben yanlışımı arıyorum ,neden kilo veremiyorum ,suplemente proteine yeni başladım ,başlamalımıyım .kas yaparken yağ oranım azalsın istiyorum ama sonuç hüsran idmanlarda normal insanın 2-3 katı ter atıyorum günlük su tüketimim 3 litre .

    neden olmuyor
     
  2. deathlifter
    Offline

    deathlifter Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.416
    Beğenileri:
    2.742
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    bilgisayar muhendisi
    Yer:
    istanbul
    çok daha detaylı bir beslenme programı yazar mısın
    yeteri kadar yağ alıyor musun mesela? en çok yapılan hatalardan biridir, diyet zamanı yağı kesmek. yağ yakmak için yağ gerekir ama bunlar sağlıklı yağlar olacak zeytinyağı gibi mesela.
    sağlıklı karb da gerekli. daha detaylı bir program yaz ona göre düzenleme yapılır.
     

Sayfayı Paylaş