yardım lütfen

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve ÇTN tarafından 29 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ÇTN
    Offline

    ÇTN Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2009
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    13
    arkadaşlar direk konuya gircem 1 yıldır body yapıyorum yeni yeni gözüm açılmaya başladı yani sporu anlamaya başladım benim kilo 83 boy
    1.80 yaş 17 vücudumun belli yerlerinde yağ var göğüs karın ve karnın yan bölgelerinde falan günlük 5 adet yumurta sarısız sabah bi bardak süt bide gece yatmadan önce bi bardak süte bıldırcın yumurtasını kırıp içiyordum (protein tozu gibi şeyler kullanmama izin vermiyor evdekiler yani kullanamam) hocada senin proteine çok ihtiyacın yok biraz erimen lazım yumurtaları 2 ye indir dedi bende şu an günlük 2 yumurta yiyorum kol 38 geliyor şu an ve vücudumda en iyi yer diyebilirim sorum vücudumda kas azalması olurmu? bide göğüslerimi eritmem için nası bir program önerebilirsiniz hocalara güvenemiyorum her imkan olmasına rağmen bana programları yanlış gibi geliyor cavaplarınızı bekliyorum......
     
  2. shownodese
    Offline

    shownodese Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    966
    Beğenileri:
    251
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    gayrimenkul danışmanı
    Yer:
    kocaeli
    yumurtayı deil sütü kes yumurtayı arttır göğüs idmanını çok tekrar yap özellikle alt göğüsü şekeri kes yedikerine dikkat et
     
    ÇTN bunu beğendi.
  3. Gio
    Offline

    Gio Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2006
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    48
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Proteine ister bulk(hacim dönemi) ister de yağ yakma dönemi olsun bu sporla uğrasan herkesin ihtiyacı var bu saydıklarınız(sabah 5 yumurta ve akşam bıldırcın yumurtası) hariç ne yer ne içersiniz tam bilemiyorum ancak temel beslenme prensiblerini ihmal etmemeniz gerekiyor.

    1.kilonuz 83 olduguna göre günlük 160-170 gram arası protein almayı ihmal etmeyin(hangi besinde ne kadar protein var bunu öğrenmek için forumu gezebilirsiniz veya netten bir protein yağ karbonhidrat cetvelini inceleyebilirsiniz.)

    2.karbonhidrat ki bu her dönem önemli(bulk veya definisyon) ama miktar açısından dikkat edilmesi gerekiyor.karbonhidrat bulk dönem kg*5-7 gram definisyon dönemi kg*2-3 gram alınması gerekiyor.

    3.yemekleriniz yaglı yiyorsanız yağı azaltmanız gerekiyor(yağı tamamen kesmek vucudun hormon üretimine zarar verir,tamamen kesmeyin!)

    4.eger amaç yağ yakımı ise (ister göğüs bölgesi olsun ister karın ister vücudun herhangi bir bölgesini yagdan arıdırmak) o zaman hem düşük kilo yüksek tekrar prensibiyle calısmalısınız hem de cardio ve bel egzersizlerini ihmal etmemelisiniz.

    not : bunlar gayet basit ve genel bilgilerdir detaylı beslenme programı,çalışma programı ve definisyonla alakalı forumu gezerseniz işinize yarayabilecek daha birçok bilgiye ulaşabilirsiniz.
     
    ÇTN bunu beğendi.
  4. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    Forum kurallarini ve forumu okuyun,kurallara uygun baslik acin.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş