Yardım Lütfen :)

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Hakan Taskın tarafından 14 Kasım 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Hakan Taskın
    Offline

    Hakan Taskın Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2015
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle merhaba arkadaşlar, iyi forumlar

    1 Ay önce kilo almak için spora başladım. Fakat ilk ay hastalıktan dolayı 2 hafta kadar gidemedim ve şu an 2. aydayım. Hocanın verdiği yeni program hareketlerinde zorlanma yaşadığımı söyledim ve ilk ay programıma biraz daha devam edebilir miyim diye sordum. 2 hafta kadar bi süre çalışmadıgım için olumlu baktı. Bende 2 haftadır ilk ay programımın 1. ve 2. gün hareketlerini birleştirerek her gün yapıyorum. Arkadaşlar vücudunun dinlenmesi gerektiğini bir gün göğüs-kol çalışıyorsan diğer gün bacak-omuz , ertesi gün arka kol kanat vs. çalışmamı aksi taktirde gelişmemin zor oldugunu söylediler. Sizce bu konuda haklılar mı ? ( Programım hemen bittiği için birleştirdim arkadaşlar bu arada). Bir diğer sorum ise benim öncelikli amacım kilo almak herşeyden önce. 17 yaşındayım ve 178 boyum var. Kilom 57. Sizce hacim kazanmak için zor ağırlık az tekrar mı yapmalıyım yoksa kaldırabildiğim rahat ağırlık çok tekrardan mı daha fazla yarar görebilirim ? Birde ek olarak söyleyim ki karbonhidrat tozu kullanmamı önerdiler ve 3-4 haftadır kullanıyorum devam etmeli miyim ?

    Son olarak başlangıç ve 2. ay arasındaki farkları yazacağım. Antrenörüm çok iyi gittiğimi söyledi gelişme açısından. Yorumlarsanız Sevinirim :)

    Göğüs:76-85
    Omuz:90-99
    Kol:26-28.5
    Göbek:60-77
    Kilo:51-57
     
  2. PointQuard
    Offline

    PointQuard Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2015
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    48
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    1=) Birer gün arayla yapılan çalışmalar daha hızlı sonuç veriyormuş. Örnegin Pazartesi : göğüs + ön kol / Salı : off day / Çarşamba: omuz + arka kol / Perşembe: Off day vs..
    Senin şuanki çalıştıgın yöntem yani salona hergün gitmen; kilo vermek ve yag yakmak isteyenler için daha uygun , en azından hocam bana böyle söylemişti.

    2=) Antreman için ise fazla ağırlık , fazla tekrar , drop setler önerebilirim. Tabi bunları doğru parametrelerde yapmalısın bir an önce bitsin mantıgıyla çok ağırlık alıp hızlıca kaldırıp indirirsen hiç verim alamazsın.
     

Sayfayı Paylaş