Yardım edin be abi vucut :(

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve C.o.3 tarafından 14 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. C.o.3
    Offline

    C.o.3 Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2014
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Selamun aleyküm
    Sorunum bugün kavga ettim , ettiğim kavgada dayak yedim zaten ettiğim her kavgada dayak yiyorum.

    kavga etmeyi pek bilmiyorum vucut kesinlikle yok lise 1 öğrencisiyim 1,72 boy 51 kiloyum 1 ay body yaptım gerçekden 1 ay'ın etkisi çok büyük oldu ama son saniyelerim moralim çok bozuk bişiler yapmak istiyorum kız arkadaşımla okulda dolaşırken karışıyorlar karşı çıkıyorum çıkıştı kavgaya geliyorlar kavgada hep dayak yiyen taraf oluyorum kalabalık oluyorlar anlayacağınız annem kadar sevdiğim kızın gözü önünde dayak yedim

    ben ne yapmam lazım yardımcı olun ezilen taraf olmak istemiyorum ezilenin yanında olan güçlü bir insan olmak istiyorum lütfen yardım edin ne yapmam lazım :(
     
  2. yeşilfener
    Offline

    yeşilfener Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2014
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    git bi kickboks kursuna. o zaman sana saldırmadan önce bi düşünecekler :D
     
  3. AtknUludag
    Offline

    AtknUludag Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    57
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgisayar Programcılığı
    Yer:
    İstanbul
    Bir kişiye fazla dalıyorlarla onlar şerefi olmayan kişilerdir. çevrenizde arkadaşınız yokmu hiç. body'ye gitsen hemen gelişemessin. aklıma da birşey gelmiyor
     
  4. ZWEX
    Offline

    ZWEX Üye

    Katılım:
    16 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaş bul kendine gerçekten sıkıntın olduğu zaman yanında olan sağolsun arkadaşlarım sayesinde dayak yemem kardeşim bide kickboksa git hç olmazsa savun kendini
     
  5. VolkanAlagoz
    Offline

    VolkanAlagoz Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Ne vücudu ne kickboxu arkadaşlar hepiniz sanırım etilerde nişantaşında felan oturuyorsunuz? Ben lise hayatım boyunca bu sporla uğraştım her zaman yaşıtlarıma göre çok kütleli ve güçlüydüm fakat lise hayatım boyunca tek bir kişiyle bile tek tek kavga edemedim benim gibi kötü semtlerde yaşıyorsanız yapmanız gereken şey basit çevre yapıcaksınız o ufak gördugunuz dışarıdan guldugunuz ama namı olan adamlarla samimiyet kuracaksınız ki insanlar yalnız olmadıgınızı anlasın zaten lise bitince kavganın ne denli boş bişey oldugunu o tiplerin nasıl aç kaldıgını net bi şekilde göreceksiniz
     
    ZWEX bunu beğendi.
  6. Okan Aşkın
    Offline

    Okan Aşkın Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Lisede bizim burayi ele alirsak bi animi anlatayim ben yani cok kalipli degiligim ama spor yaptigim her yonden belli oluyo bi dızoo keko şeşo başka akliniza ne geliyosa ha bunlar mitoz bölünme yaparak çoğalıyolar bana sportif gozuktugum için arkadaslari ile iddalasip omuz atarsin atamazsin hemem arka masada ben giblemedim kalktim siraya girdim kim olduğunu görmedim hala biri omuz atti refleks olarak kufur ettim kim lan falan biliyomda çoğaliyolarya :D arkadaşlarda gelsin gibisinden :D neyse geldiler bizimkiler 5 kişi bunlar 15 20 oldu ne kadar çabalasakta o kimin olduğunu söylemeyen elemanla teke teke çıkmamı sonuç ta çevrem ozamanlar geniş olmadiğindan dayak(yedik) arkadaşlarin biri amatör bokscuydu bi işe yaramadi o kadar adama karşı kavga boş adamların işidir herzaman sen ginede body e başls bence sağlam vücudun olsun gerisoni akışına bırak

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  7. jan1
    Offline

    jan1 Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    383
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    boş şeyler düşündüklerin .
     
  8. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.497
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz;
    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    Forum Kuralları Madde-25'e aykırı başlık!

    25- Kavga önerisi istemeyin, öneride bulunmayın! Kavga etmek,dövüşmek,tehdit etmek,tabanca,silah,bıçak vb konuları içeren , bu konularda tavsiye isteyen, tasviye veren, özendiren mesaj ve konuların paylaşılması yasaktır.​
    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş