yardım edersiniz diye düşündüm...

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve andreoni tarafından 22 Nisan 2006 başlatılmıştır.

  1. andreoni
    Offline

    andreoni Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    kozmetik, muhasebe
    Yer:
    istanbul
    arkadaşlar slm. bende yaz için güzel bi görünüm istiyorum tabi. size kendim hakkında biraz bilgi vereyim. ben 25 yaşında 1.87 boyunda ve 74 kiloyum. yemek olayında çok yiyorum fakat kilo alamıyorum, biraz zayıfım yani... benim istediğim çok fazla abartı bi şekilde diil; sportif olsun istiyorum. ama nerden başlayacağımı da bilmiyorum. ilk olarak kollarımın kalınlaşması gerekiyo sanırım.. ne yapmama gerekiyo..ilginize simdiden tşkkr
     
  2. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    selam andreoni ilk olarak forum sayfalarina bakarak baslayabilirsin ;)
     
  3. standaart
    Offline

    standaart Üye

    Katılım:
    7 Mart 2006
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Hukuk
    Yer:
    İstanbul
    aynen sende de bendeki kaygıları görüyorum çok irileşmek deil estetik atletik bi görüntü peşindeyim sanat icra etmek gibi bişey malzeme vücut, üzerinde çalışmak lazım!vücudu şekillendirmeye dewam kolay gelsin sana da forum da sorularının tüm cevapları var....
     
  4. andreoni
    Offline

    andreoni Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    kozmetik, muhasebe
    Yer:
    istanbul
    evet güsel...

    ya iyi güsel de arkadaslar nerden başlıycaz onu bilmiyorum. :) neyse biraz daha bakayım forumdaki konulara tskkrr ;)
     
  5. Blitz
    Offline

    Blitz Özel Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.415
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Istanbul
    Re: evet güsel...

    Ben de bodye başladığımda 74kg. idim ama boyum 1.83, yine de oldukça zayıf duruyordum, abartı yemek yedim; şimdi 90 kg. civarındayım ama yine de kas olarak kilo aldığım için kocaman bir adam olmadım, hala ince bir alt yapıya sahibim ve bodyciden çok fitnessçıyı andırıyorum bu yüzden tavsiyem 90kg. civarına çıkana kadar düzenli antrenmanla birlikte istediğini ye, kilo almaktan korkma, zaten vücudun boşluklarının dolması 15-20kg. sürecek ondan sonra şişip şişmemek sana kalmış, ben şimdilik tercihimi şişmemekten yana yaptım.
     
  6. andreoni
    Offline

    andreoni Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    kozmetik, muhasebe
    Yer:
    istanbul
    sorun burda başlıyo iştee..

    benim vücut yapımdan sanırım çok yiyorum ama kilo alamıyorum hep 74,75 hatta 72 ye düştüğüm de oluyo ama fazlası olmuyo.. ne yapmam gerekiyo peki.. şu vitamin olarak baktım ama zararı mı olur yararımı bilmediğim için kaldık valla böylee.. anlamıyorumda neyse tesekkür ;)
     
  7. cango1983
    Offline

    cango1983 Üye

    Katılım:
    23 Mart 2006
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    istanbul
    o zaman bence gainer yani kılo aldırıcı supplement kullanabilirsin arkadasım kılo almanı hızlandırır..
     
  8. zülküf turan
    Offline

    zülküf turan Özel Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2006
    Mesajlar:
    122
    Beğenileri:
    123
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    vücut geliştirme kitap yazarı.
    Yer:
    mersin
    yardım ederseniz ise düşündüm

    öncelikle bu spor mevsimlik bir spor değil " veya plaj sporu " bunu algılıyarak bu spora başla sağlık ve güzel bir estetik için yapılaçak en ideal spor bıranşıdır . özellikle iri değilde güzel bir vücut istiyorsan bunun adı badi fitnesstir veya fit bir vücut için fitness haraketleridir.
    saydam hocam size gerekeni söylemiş siteyi okursanız ise çalışmalarınız için bir proğram bula bilirsiniz. vitamin ve diğer takviyelerden medet ummadan hareketlerin tekniğini öğrenerek belirli ölçülere gelmeni tasviye ederim.

    Saygılarımla
    Zülküf TURAN
     

Sayfayı Paylaş