Yardım Beslenme Programım Yok

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve pisten22 tarafından 13 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. pisten22
    Offline

    pisten22 Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    S.a Arkadaşlar İyi Forumlar Ben Spora Başlayalı 1 Hafta Oldu Ama Beslenme Progrmı Vermiyorlar Sen Kendin Yapcaksın Diyorlar Ben Hem Zayıflamak İçin Hemde Kas Yapmak İçin Önerebileceğiz Beslenme Programı Varmıdır? Teşekürler..
     
  2. RaPPeRuA
    Offline

    RaPPeRuA Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    84
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Yer:
    İzmir
    Efendim forumda biraz dolaşınız. Bakın beslenme bölümünde sürüyle sabit başlık vardır. Birkaç başlık okuyun. Sorularınızın hepsi forumda mevcut. Arama butonunu kullanın.
     
  3. denizgnr97
    Offline

    denizgnr97 Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    264
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Powerline Sport Center
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/yeni-ba-layanlar-beslenme-tekni-t8692.html bu başlık sana yardımcı olur. Eğer öncelikli olarak amacın kilo vermek ve kas inşa etmek ise kilo başına 2-2.5 gram protein, 2 gram kadar da karbonhidrat almalısın. Örnek verecek olursak 70 kilosun diyelim, 70x2=140 ila 70x2.5=175 gram kadar protein, 70x2=140 gram kadar da karbonhidrat alımı senin için uygundur. mesela 100 gram tavuk göğsünde yaklaşık 35 gram orta boy bir yumurtada 6 gram, 100ml. sütte 3-4 gram veya lor peynirinde 17-20 gram arası protein, karbonhidrat olarak 100gram yulaf ezmesinde 60 gram, 100gram pirinçte yaklaşık 75-80 gram karbonhidrat vardır. Karbonhidratlar vücuda gerekli enerjiyi sağlamak için, proteinler ise kas yapımı için kullanılırlar vücutta protein konusunda da hayvansal protein kaynakları kullanmanı öneririm bitkisel proteinde tüket ama hayvansal protein kas yapımında daha destekleyici olacaktır örneğin süt, yoğurt, et, peynir, yumurta, bunlar hayvansal protein içerir.
     
  4. KEEPfit33
    Offline

    KEEPfit33 Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2012
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Kilo başına 2,5g protein biraz fazla gibi geldi..ayrıca 100 gr. tavukta 35gr. protein olduğuna emin misin? diğer bilgilerine katılıyorum.

    Soru soran arkadaş için paylaşacaklarım ise;
    Kilo vermek istiyorsan günde sabah ve akşam olmak üzere idman yap. sabah kardiyo (max. 1 saat), 17:00 den sonra ise 1 saati geçmemek üzere ağırlık idmanı yapabilirsin.. hedefine göre haftada kaç gün çalışacağını deneyerek bulabilirsin..1 hafta haftada 5 gün yap, yorgunluk çok ise 4 yap, yada 3..ama minimum haftada 4 derim ben..Bu arada tuz, şeker ve unlu gıdaları alma dememe gerek yok sanırım. Bu işin en önemli noktası iyi uyku ve düzenli beslenme.(saatlere ve besinlere dikkat.)

    İyi çalışmalar.. thums:
     

Sayfayı Paylaş