Yarın Body Başlıyorum Arkadaşlar Bazı Sorularım Var Anlayanlar Bakabilirmi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve StormCaCy tarafından 3 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. StormCaCy
    Offline

    StormCaCy Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2012
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar Benim Boyum 1.80 Kilom 85 Di Ben 1 Ayda 73 Kiloya DÜştüm

    Ve Yinede Göbek Ve Az Gögüsde yag Var Vücüt Geliştirmek Çok İstiyordum Kilodan Korkuyodum İyice Kalıp Çıkarsa Diye

    Size Çalışırken Mide Ve GÖgüs Gitme Şansı Varmı
     
  2. FiestaCondom
    Offline

    FiestaCondom Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    352
    Beğenileri:
    227
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    ankara
    body ye başla bunlardan korkma üstün genişlicek alt ince durcak ters uckenden kare sonrada ucgen olcaksın yani üst genişledikce belde okadar kalın durmucak ne kadar cok kasın varsa okadar kolay yag yakarsın body yaptıkca görceksin bunu zaten : 1 ayda 12 kilo nası verdin meraklardayım
     
  3. Turkhero
    Offline

    Turkhero Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2010
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    1 ayda 12 kilo mu :O inşallah sağlıklı bir şekilde vermişsindir o 12 kiloyu
     
  4. StormCaCy
    Offline

    StormCaCy Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2012
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    12kilo sağlıklı degil

    Sabah 2 Dilim Ekmek 1 peynir 3 zeytin 1 domates 1 salatalalık

    Öglen : 1 Sebze Çorbası 2 Dilim Ekmek

    Akşam Salata: Salatanın İçinde Mutlaka Ton Balıgı Mısır Falan Hepsi OLur Sabahları 10 km yürüyorum işe gitmeden 6 dan 7 e kadar duş alıyorum 7.30 da otobüse biniyorum :D
     
  5. Predatel
    Offline

    Predatel Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    486
    Beğenileri:
    741
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    oVeR The HiLLs and FaR awaY
    1 ayda SAGLIKLI bir sekilde kilo vermek imkansiz heralde.Bilen biri varsa hem simdi bir diyet+egzersiz programi falan cikarsin 3 ay sonra da paraya para demez valla :D
     

Sayfayı Paylaş