Yan Etkiler

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve konadabokar tarafından 10 Ocak 2007 başlatılmıştır.

  1. konadabokar
    Offline

    konadabokar Üye

    Katılım:
    9 Mart 2006
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    borsa
    Yer:
    karşıyaka
    Şimdi şöyle bi problemim var,antremanlarımı iş sonrası evde yemek yedikten sonra yapıyorum(tabi 2 saat bekliyorum)neyse haliyle antremanım 10 gibi falan bitiyor ve glutamine ve protein tozunu içince gece huzursuzluk, uykusuzluk ve de özellikle glutamine aldığım gunler aşırı terleme vukuu buluyor neden glutamine diye belirttim sadece protein tozu aldıgım gunler huzurluk uykusuzluk,glutaminede ise bunların yanında terlemede meydana gelmekte,bu durum normalmi değilse sebep ne olabilir?
     
  2. Veyron
    Offline

    Veyron Özel Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.884
    Beğenileri:
    435
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    Republic Of Fenerbahce
    Bende yatarken glutamine alıyorum ama sanki uyumamı kolaylaştırıyor sabah kalktığımda kenidimi daha iyi hissediyorum.
     
  3. testesterone
    Offline

    testesterone Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2006
    Mesajlar:
    366
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    bu bir yan etki değil fazla protein alımında bu tür bulgulara rastlanıbiliniliyor fazla protein alımı uykuda kötü kabuslara dönüşebiliyor antreman esnasında en cok tüketilen glutamin oldugu için dısarıdan alınan glutamin metobolizmayı kuvvetlendirdiğinden ter bezleri harakete geçiyor diye düşünüyorum o nedenle sorun değil kafana takma herkeste görülebilir çalışmalarında başarılar
     
  4. madman
    Offline

    madman Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    117
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaslar aciklamis ama ben sana bilimsel kismini aciklayayim.Simdi protein tozunda büyük ihtimalle glutamin var ve sen ek olarak 3-5 gr neyse glutamin aliyorsun buda yüksek dozda glutamin demek.Buna bilimsel olarak cin restauranti sendromu denir.Genelde fazla cin yemegi yiyen insanlar senin yasadigin durumu yasar ates basar,huzursuzluk,bogazda giciklanma vs.Bu aslinda glutamat denen maddenin yan etkisidir.Cinliler tadlandirici olarak yemeklere l-mononatriumglutamat koyarlar.Sende olan olayda bunun aynisi yani yan etki.Sana tavsiyem yatmadan önce az yagli tuzsuz peynir ye ve glutamini öyle al yani protein tozunu alma.Beyaz peynir protein olarak casein dir ve cok yavas kana karisir 6-8 gibi buda sabaha kadar vücudunu beslemene yeter umarim bir faydam dokunmustur..
     
  5. konadabokar
    Offline

    konadabokar Üye

    Katılım:
    9 Mart 2006
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    borsa
    Yer:
    karşıyaka
    Merakım ve endişelerim son buldu çok teşekkür ederim cevaplarınızdan dolayı.
     
  6. ALPEREN
    Offline

    ALPEREN Özel Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2005
    Mesajlar:
    956
    Beğenileri:
    468
    Ödül Puanları:
    0
    fazla protein alınca aynı sıkıntılar bendede oluyordu. 5-10gr azalttım rahatladım.
     

Sayfayı Paylaş