yan etki

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve egemen1905 tarafından 31 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 11 üye.
  1. egemen1905
    Offline

    egemen1905 Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2010
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar ben 3 ay boyunca protein tozu kullandım ve yüzümde sivilce cıkmaya basladı ilk önce kızarıyo ve sızlıyo ertesi gün o bölge iltihap topluyo sizce kullandıgım proteinin yan etkisi mi yada proteinin böyle birsey yapar mı ?
     
  2. Equity
    Offline

    Equity Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    44
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşım tam olarak yaşını öğrene bilirmiyim :) ?
     
  3. egemen1905
    Offline

    egemen1905 Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2010
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    20 yasındayım ne olduki ? Eğer konuyu ergenliğe baglayacaksan onla hicbir alakası yok sülalemde öyle dolu dolu sivilcelerle ergenlik geciren olmadı ki benimde o tozları kullanana kadar yoktu.
     
  4. StaticX
    Offline

    StaticX Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Sülaleye bağlayamazsın illa belki zigotken mutasyona uğradın? :D
    Ben 18 yaşındayım.protein tozu,amio acid hatta gainer kullanıyorum.sivilce falan yapmadı hiç biri.Yan etkisi olabilir veya yediğin yiyeceklerdende olabilir.Örneğin;1 hafta içinde fazla çikolata vs.
     
  5. acemi Jojuk
    Offline

    acemi Jojuk Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2011
    Mesajlar:
    121
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Body
    Yer:
    Rize
    karaciğer yorulduğunda sivilce çıkmaya başlar ama protein tozuyla yorulma ihtimali düşüktür ama yinede doktora git
     
  6. rei
    Offline

    rei Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2008
    Mesajlar:
    170
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    0
    Çok içki falan tüketiyosan karaciğerini oda yorar:d
     
  7. egemen1905
    Offline

    egemen1905 Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2010
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İçki kullanmıyorum. Spor yapıyoruz sonucta kardes. Ya o değilde forumu arastırdım bulamadım. Daha önce rast geldim iste kullanan kişilerde olusan yan etkileri fotograf halinde koymuslardı kimisin,n derisinde yanık izi gibi bisiler olusmustu. Suratında sivilce cıkan da vardı resimlerde. Ondan dolayı actım bu baslıgı zaten. Forumda da arattım bulamadım
     
  8. jan1
    Offline

    jan1 Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    383
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    düşük mü mı ??? asıl en yoran protein tozu protein tozunun en zararlı yönü karaciger yorması ve böbrekte taş yapması olarak bilğirnir

    2. si süt. süt karacigeri ve böbregi asırı yorar
     
  9. egemen1905
    Offline

    egemen1905 Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2010
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cevaplar icin tesekkür ederim peki tedavi görmeden iyileşme imkanım var mı ?
     
  10. jan1
    Offline

    jan1 Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    383
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    protein tozunu ve sütü içme 1 ay azaldıysa yada bittiyse sorun ondandır
     
  11. demir00
    Offline

    demir00 Özel Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    1.311
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Avukat
    Yer:
    Istanbul

    Bu iddianız icin bilimsel kaynak gostermelisiniz. Aksi halde mesajı silecegim.
     
  12. jan1
    Offline

    jan1 Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    383
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
  13. Rpac
    Offline

    Rpac Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.403
    Beğenileri:
    1.543
    Ödül Puanları:
    123

    Vermiş olduğunuz linkten alıntıladığım yazıda böbrek ve karaciğer yorulması ve böbrek taşı durumunun toplam yüksek doz protein alımlarından kaynaklandığından bahsediyor. Sizin belirttiğiniz gibi protein tozuyla alakalı bir durumu yok. Ayrıca vermiş olduğunuz linkteki zarar durumu hangi çalışmaya dayanılarak belirtildiği de muamma.
     
  14. oniks41
    Offline

    oniks41 Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2011
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    0
    karaciğerin hassas ise protein tozu karaciğerini yormuştur,o yüzden sivilce yapmıştır.
    Biraz ara ver bence.
     
  15. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    sen steroıdle karstrdın olayı ole bır baslık varda orda sterıd kullnımınn bazı kıslerde yaptgı yan etkıler var


    bu sıvılce olayı cok tartısılan bır durum alsında proteın tozu asla sıvılce yapmaz ama su var ıcındekı ek katkı madelerı svlce yapbılır bazen bazıalrında
     
    Son düzenleme: 17 Ağustos 2011
  16. JackSniff
    Offline

    JackSniff Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    52
    Ödül Puanları:
    38
    bende de sivilce yapıyor protein tozu.. eczaneden bir krem aldım ismi sanırım imex ti emin degilim.. gece yatmadan sürüyorum.. sivilce yok şu an..
     
  17. mtcinar
    Offline

    mtcinar Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    306
    Beğenileri:
    75
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Teknisyen
    Yer:
    İstanbul
    Kullandığın protein tozu ne bilmiyorum ama bazı protein tozlarında soya ve süt ürünleri içerebilir. Alerjiniz varsa doktora danışınız şeklinde uyarılar mevcut. Bunları içermeyen bir protein tozunun dediğin etkileri çıkarması oldukça zor.
     
  18. demir00
    Offline

    demir00 Özel Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    1.311
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Avukat
    Yer:
    Istanbul
    Değerli üyemiz;

    Konunuz ilgili bölüme taşınmıştır.

    Lütfen başlık açarken en doğru bölüme başlık açmaya özen gösteriniz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
  19. jan1
    Offline

    jan1 Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    383
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara

    zaten forum başlatanın az mı cok mu aldıgını bilmiyorum sadece yüksek miktarda protein alımlarının bu durumlara açtıgını söyledim.zaten karaciger yorulması ile birlikte vucutta sivilce olarak alarm verir.
    http://www.proteintozu.org/protein-tozu-zararlari.htm
     
  20. Budu77
    Offline

    Budu77 Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2011
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    istanbul
    Protein tozu 6 ay kullandım. Kullandığımda yüzüm Türkiye Fiziki Haritası gibiydi. Bıraktıktan 1 hafta sonra yüzümde 1 tane sivilce kalmadı. Karaciğer yorulması devam ettirilirse karaciğer kanserinden gidilir. Ölen Steve Jobs'ta her gün elma muz armut yemekten pankreas devamlı insülin salgılamış. Her gün 4-5 elma yiyormuş. Pankreas devamlı kendini korumak için insülin salgılamış. Belli bir yaşa gelince pankreas kanserinden ölmüş.Konuyu daha detaylı bilmek isteyenler Steve Jobs hakkında yazılan kitabı okuyabilir. Karaciğer ve Pankreas kanserleri o organların fazla kullanımından oluyor. Her gün 3-4 elma yemek, bir süre sonra kansere yol açar. Bilgi sahibi olmak isteyenler internette google scholar akademik bilimsel kaynak arama motorundan detaylı arama yapıp bilgi sahibi olabilir.
     

Sayfayı Paylaş