yaglanmadan hacim yapmak

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve mehmet güneş tarafından 24 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 8 üye.
  1. mehmet güneş
    Offline

    mehmet güneş Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2014
    Mesajlar:
    266
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Iyi gunler arkadaslar 2 senedir bu sporu yapiyorum 72 kiloyum. hacimlenmek istiyorum bunun icinde gunluk 3000 kalori aliyorum ama bel bölgem yağlanmaya başladi ne yapmaliyim kac kalori almaliyim ?gunlük yag 75, karb 350 , proyein 160 ortalama
     
  2. kular15
    Offline

    kular15 Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2014
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrencı
    Yer:
    Aydın
    Kardes yaglanmamak mumkun degıl kı 2 senedır bu sporla ugrasıyosan bunu bılmen lazımdı :/ diyet yıyeceklerımızın hepsınde yulaf tam tahıllılar v.s hepsınde azcıkta olsa yag var ama bılemıyorum yanı daha profesyonl arkadaslar cevaplarsa tabıkıde daha ıyı olur ama muhakkak bı yaglanma olucak ama onerım cardio yapmıyosan hemen basla yapıyorsanda yukselt
     
  3. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardiyo yaparsan bu sefer gelişim duracak gelişimden kastım kilo alımı duracak.
    Aynı sorun bendede var ama sadece bel bölgemde yağlanma var göbekte bacakta popo'da yok oda hic karın hareketleri kardiyo yapmadıgımdan
    kaynaklanıor önemli degil ama sağlam bi diyetle definasyonda yakılabilir.
    vucudunun istedigi kalorinin altına düşersen bu sefer gene kilo alımı duracak onun için cok ince hesaplama yapman lazım. bu sefer yedigin şeyler iyice yağlandıracak vucudu. hem yerinde sayacak hem yağ depolayacak.
    bundan kastım Tutupta 1 haftada 5-6 kilo alacak gibi'de kalori alma
     
  4. lqexit
    Offline

    lqexit Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2014
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Günlük kalori ihtiyacınızın 200-300 cl üstüne çıkmalısınız. Tahminen 2100 CL günlük ihtiyacınız var ve 2400-2500 kalori işinizi görecektir 3000 cl hem fazla hemde dediğiniz gibi yağlanma yapar.

    Kalori miktarınızı 2500 yaparsanız sağlıklı karbo ve ağırlığa devam ederseniz daha az yağlanırsınız ama her halükarda yine beslenmeye bağlı olarak yağlanırsınız. Kış döneminde olduğumuzdan bence bunun hiç bir sakıncası yok zaten Mayıs-Haziran gibi low carb diyetle definasyona girdiğinizde hızlı bir şekilde yağlar gider sorun kalmaz.
     
  5. calimocho
    Offline

    calimocho Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2009
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    28
    ''Kardiyo yaparsasan gelişim durur'' Bu cümleden sonrasını okumadım.
     
  6. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Kilo alımı duracak devamını okusan saten bu yazıyı yazmazdin.
    Gelişim den kastım kilo alımı duracak yazıyor dikkatli okuyun lütfen.
     
  7. calimocho
    Offline

    calimocho Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2009
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    28
    Sizin için gelişim kilo almaksa obez bi insanın vücudu çok iyi o zaman.
     
  8. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Egerki naturel yapıyorsan bu işi mecbur yemek yiyegeceksin obez insan cips kola fass food vs vs tarz Şeyler yer ama bizim yediklerimiz lapa pirinç vs vs bizle onları bir tutman üzdü beni açıkcasi.
     
  9. calimocho
    Offline

    calimocho Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2009
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    28
    Hadi canım lapa pirinç mi yiyoz :) Şunu öğren yeter eğer bulkın çok iyi gider güzel kilo alır ve kardiyo yapmassan ölüm riskin bile var ben ne anlatıyom sen ne diyosun
     
  10. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Valla benl lapa pirinç yiyorum kardiyo yapmadım gerek yok ağırlık idmanlarim yetiyor
     
  11. Savino89
    Offline

    Savino89 Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2014
    Mesajlar:
    527
    Beğenileri:
    223
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Tam olarak kardiyodan kastınız nedir merak ettim kast ettiğiniz şey anladımki yağ yakmakla alakalı değil sağlıkla alakalı . Bende şuan kardiyo yapmıyorum ağırlık öncesi ısınma vs yetiyor onun haricinde günlük yürüyoruz merdiven çıkıyoruz vs . günlük aktivitelerle nabzımızı gene belli bir seviyeye çıkarıyoruz . Ayrıca o sürekli fast food beslenenlerin tabiri caizse yataktan kıçlarını kaldıramayan insanların sırf kardiyo yapmadığımız için bizden daha az ölüm riskleri olduğunu söylemiceksiniz herhalde .
     
  12. Exacting51
    Offline

    Exacting51 Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2014
    Mesajlar:
    318
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    bu arkadaşın kısaca kast ettigi :D şu obez insanlar varya fas food cips kola vsvs şeyler yigenler onlar oturdugu yerde ha bire tıkınıyor ya bu onu diyor ama bizim yaptımız işle
    hic bi alakası yok biz yediklerimiz sayesinde hard bi antreman geciriyoruz.
     
    Savino89 bunu beğendi.
  13. kular15
    Offline

    kular15 Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2014
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrencı
    Yer:
    Aydın
    salona gitsem muhakkak cardio yaparim ama bu sogukta disarda kosmakmi
    ... asla
     
  14. SCHWARZXXL
    Offline

    SCHWARZXXL Özel Üye

    Katılım:
    15 Mart 2006
    Mesajlar:
    3.591
    Beğenileri:
    4.610
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Carb-Backloading temiz kütle kazanımı için en uygun metodlardan biri. Denemeni tavsiye ederim.
     
  15. sirkülasyon
    Offline

    sirkülasyon Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2012
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Özellikle ilk sene yağlanmadan ve hatta deliler gibi yağ yakarak kas yapmak son derece mümkündür.Bir de şöyle bişey var adam doğru düzgün çalışmıyor kütle yapamıyor bu adam belli bir kütleye ulaşmadan ilk senesi bitmez,yani 2-3 sene geçse de verimsiz yanlış programlar uygulamışsa o ilk seneki hassasiyetini yine kaybetmiyor.Vücut belli bir kütleye ulaşmadan kas gelişimini frenlemez.Sonraki senelerde de mümkündür fakat zorlaşır.Bu noktaya bir açıklık getirmek lazım.Ortada kalöri fazlası olmadan kas yapamazsınız diyen bi ton antrenör..vs var.Bu insanlar yeni başlayanları ve yeni başlamayıp doğru düzgün çalışmamış olan insanları hesaba katmıyor genelde kendi çok ilerlediği için o uç noktada bu iş çok zor olduğunu sürekli gördüğü için böyle söylüyor.Ama bu özellikle yeni başlayanlara çok yanlış bir yönlendirme oluyor.Önemli olan kalöri de değildir aslında önemli olan kastaki glikoz deposunda yeterli enerjinin bulunması.Yağ yakıp haftada bir iki gün yeterli karobonhidratı alırsanız gelişim olur.Kasın fazla su atıp boşalmamasına,küçülmemesine dikkat ettikten sonra illa gelişim olacaktır.Bu bulking cutting olayına fazla kapılmayın bulkingin en kötü yanı psikolojik olarka uzun süreler sizi yemeye alıştırması sonra cuttingde hayat tarzınız birden değiştirilemiyor ve çoğu kişi yağ tulumuna dönüyor.Bulkingden sonra cutting yapmak her babayiğidin harcı değildir.O yüzden yukarda arkadaşın söylediği yükleme tekniğini de tavsiye ederim.
     

Sayfayı Paylaş