Yag yakmak

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve yirmione tarafından 11 Eylül 2014 başlatılmıştır.

  1. yirmione
    Offline

    yirmione Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar forumda yeniyim bi 3 ay spora gittim bi belirginlik gormedim guclenme oldu fakat pek bir belirginlik olmadi ozellikle karin icin yani sertlesti ama yagin altinda kaldi galiba bir iki ay aradan sonra tekrar basladim yine ayni durum olmasin istiyorum o yuzden ona gore calismak istiyorum boyum 183 kilom 81 yag oranim yuksek galiba ondan gozuk muyor bunun icin ne yapmaliyim agirlik yerine once kardio calisip yag oranimimi dusuriyim veya yag yakici kullanip agirlik ve arada kardio yapsam yag oranim duser mi ? Herkeze iyi calismalar
     
  2. yirmione
    Offline

    yirmione Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Suan agirlik calismasinin ardindan bi 15 dk kosu yapiorum kardio olarak
     
  3. burakemal
    Offline

    burakemal Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2014
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Merhaba arkadaşlar 173 boy 70 kiloyum bendeki sorun göbek çevresindeki yağlar ve spora gidiyorum 3. Haftam spor öncesi l carnitin alıyorum. Yanlız spor hocası l carnitin kullanma dedi. Kas da yapmak istiyorum hem göbek çevresindeki yağlardan kurtulmak hemde kas yapmak istiyorum. Beslenme programamim konusunda yardımcı olur musunuz . Programım su sekilde sabahları 3 yumurta bir pogaca ve çay saat 10 da 10 tane filan cig badem öğleyin işyerinde verilen yemeklerden bol bol yiyorum ve ekstra salata ve yoğurt yiyorum saat 3 de yine cig badem saat 5 gibi 1 muz ve ve çikolatalı süt spora gidiyorum spordan sonra bir tabak makarna ve tavuk göğsü çikolatalı süt yine yatmadan önce de 2 tane yumurta (yumurtaların sadece beyaz ini yiyorum) sizce doğru yoldamiyim fikir verir misiniz şimdiden teşekkürler
     

Sayfayı Paylaş