Yag yakimi ile ilgili sorularim

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve huzzy tarafından 25 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. huzzy
    Offline

    huzzy Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2012
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Student:)
    Yer:
    Avusturya
    Yag oranim 14 civari ve definisyon donemindeyim ancak kafamda bir türlü netlesmeyen sorularim var. Oncelikle yasim 21 kilom 81 boyum 180cm endomorf yapiliyim. Yag oranim suan 13 civari amacim 8-9 altina dusurup karin kaslarini belirginlestirmek. Normalde aldigim 200gr ustu karbonhidrat alimim simdi 100gr civarinda yagi(5-6gr) ve sekeri tamamen kestim. Supplament olarak whey kreatin ve cinko elimde mevcut simdilik yag yakici tarzi bir urun kullanmiyorum zaten ortalik yaz:).

    1. Definasyon doneminde bcaa ya alternatif olarak ( musletech 100 whey glutamin bcaa icerikli) antrenmandan hemen once whey icilmesi dogru mu?
    2.Antrenmani yatmadan once yaptigimda (ki genelde antrenmandan bir saat sonra uyumam gerekiyor) antrenman sonrasi glikojen depolarini doldurmak icin iki muz yiyorum. Bu ne kadar dogru?
    3.Antrenmandan onceki ogun genelde 3 saati buluyor hatta geciyor bu sure an fazla ne kadar olmali ogun kacirmissam antrenman oncesi whey icmem yeterli mi(bir muz da atmam mumkun tabii :)?
    4. Antrenman sistemim yuksek tekrar haftanin 3 gunu mu yoksa az tekrarli haftanin 5 gunu bolgesel agir antrenman seklinde mi olmali? Ve yine antrenman oncesi kardiyoyu ne sekilde yapmaliyim?
     
  2. ALİSTANBUL
    Offline

    ALİSTANBUL Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    1-antrenmandan önce whey içilebilir sonrasındada içilebilir .
    2-şekeri kestim demiştin ama 2 muz yiorum diyorsun . 1 muz ideal bence başka bir seçenek yapabilirsin.
    3-antrenmandan 3 saat önce yemen de kabul edilebilir. antrenmandan 30 - 45 dk önce de whey içmen yeterlidir .
    4-antrenmandan önce kardiyo ağırlık çalışmalarında enerji tüketimiyle karsılasmamak ve ağırlık antrenmanına daha çok enerji saklamak için pek de tavsiye edilmez. antrenman öncesi 5 10 dk ısınma yapıp ağırlık antrenmanında ( ağırlık antrenmanları ilk olarak karbonhidratları kullanır ) yağ yakımı için daha avantajlı durum olusur .ağırlıktan sonra kardiyo yapman ise yağ yakımını daha üst seviyelerde tutar çünkü ilk olarak karb.ları kullanmış olacagın için . tabi kardiyo süresinide en az 20 dakika yapmalısın ve üstüne cıkman daha cok verim almanı saglar.
     
  3. huzzy
    Offline

    huzzy Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2012
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Student:)
    Yer:
    Avusturya
    guzel olmus tesekkurler:)

    http://www.kasvekuvvet.com/dogal-yollarla-buyume-hormonu.html

    Bu arada su yaziyi okudum biraz once ve antrenmandan iki saat oncesi ve sonrasi karbonhidrat alinmamasi gerektigi yaziyor. Forumdaki bazi arkadaslar da israrla gerekli oldugunu savunuyor en iyisi ben ortasini bulup bir muz yiyeyim:) zaten aksam oldugundan sonraki ogunde karbo alimim olmayacak
    --- Mesaj birleştirildi, 25 Haziran 2014 ---
    guzel olmus tesekkurler:)

    Doğal Yollarla Büyüme Hormonu

    Bu arada su yaziyi okudum biraz once ve antrenmandan iki saat oncesi ve sonrasi karbonhidrat alinmamasi gerektigi yaziyor. Forumdaki bazi arkadaslar da israrla gerekli oldugunu savunuyor en iyisi ben ortasini bulup bir muz yiyeyim:) zaten aksam oldugundan sonraki ogunde karbo alimim olmayacak
     
  4. huzzy
    Offline

    huzzy Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2012
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Student:)
    Yer:
    Avusturya
    ayni baslik altindan bir soru daha sorayim; antrenmanlarimi 10 altinda tekrar sayisi ile haftada 4-5 gün iki bolge seklinde yapiyorum; kardiyo calismasi ise hiit seklinde 15 dk seklinde oluyor. Sormak istedigim bu antrenman sekli ve dusuk karbonhidrat diyeti ile hiit yapmam dogru mu yoksa klasik uzun sureli tempolu kosuya mi yonelmeliyim? ve soylediginiz sekilde antrenmandan sonra kardiyo calismami yaparsam kas kaybi yasamazmiyim?

    Hiit konusunda merak ettigim bir husus da kalp ritmini ne derece yukseltmem gerektigi ki benim bir dakika kosu(16km) bir dakika yuruyus(6) seklinde yaptigim calismada kalp ritmim 185 ve bazen ustunu bulabiliyor.
     

Sayfayı Paylaş