yag yakimi hakkinda birkac soru

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve marsfield tarafından 11 Şubat 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. marsfield
    Offline

    marsfield Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2010
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    spor salonundaki hocam 40 dakka kardiyo yaptiktan sonra yag yakimina baslarsin dedi, gercekten boyle bir sey var mi? dusuk tempoda 40dk kosup sonrasinda 20 dk falan kosmayi planliyorum.

    cla nasil bir yag yakici supplement? bazi yan etkileri oldugu soyleniyor, farelerde oksidatif stresi arttirmis. http://www.pponline.co.uk/encyc/side-effects-of-cla-supplement-36297

    l carnite hakkinda da ise yaramadigi konusunda seyler okudum, bildiginiz bir urun var mi?

    karnimda bolgesel yaglanma var, gogus ve kol olmak uzere iki programim var. antreman oncesi 1 saat kardiyo yapsam cok mu yorucu olur? ne gibi seyler onerebilirsiniz tesekkurler?

    bunun yaninda 40dk dussuk tempoda yuruyup sonra orta ve hizli tempoda kossam enerjimi daha mi iyi kullanmis olurum? sonucta 40dk ya kadar yag yakimi olmuyorsa, oncesinde kosup enerjimi tuketmeye pek gerek yok gibi.
     
  2. bycanertk
    Offline

    bycanertk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    154
    Ödül Puanları:
    53
    değerli arkadaşım boy kilo kaç acaba
     
  3. SForever
    Offline

    SForever Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2009
    Mesajlar:
    257
    Beğenileri:
    99
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    İstanbul
    Cla'ya biraz kilo verip yağ yaktıktan sonra başlamak daha mantıklı gibi görünüyor. l-carnitine ben de kullanıyorum ve faydasını göremedim malesef.

    Ayrıca vucüt spor yapmaya başladıktan ortalama 12 dakika sonra yağ yakmaya başlar. 40 dakika falan çok abartı ve yalan bir rakam.

    40 dakka cardionun üzerine de ağırlık antrenmanı yapılmaz. Onun yerine bir gün cardio diğer gün ağırlık antrenmanı yapabilirsin.
     
    marsfield bunu beğendi.
  4. marsfield
    Offline

    marsfield Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2010
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
  5. bycanertk
    Offline

    bycanertk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    154
    Ödül Puanları:
    53
    arkadaşım vücudunu inceledim ve görüyorumki çok yağlı deilsin 40 dk koşu gereksiz bence...üstelik hacim kazanman gerekiyor.programını bilmediğim için bişi diyemicem tam olrak.ama toplam kardionun 20 dk falan yeterli 10 dk koşu 5 er dk yatay ve dikey bisiklet şeklinde yap.mide çalışmalarına ağırlık ver.yan mide üst mide alt mide şeklinde çalışmaya özen göster..cla için ise ben şahsen claone hardline kullanıyorum..kanımca işe yarıyor diyetle...çeşitli yorumlar var tabiki herkese göre bi marka iyi ama işin özü beslenme ve idman budur kardeşim
     
    imladris ve marsfield bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş