yag ve kas kaybı

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve gkyakkus tarafından 20 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. gkyakkus
    Offline

    gkyakkus Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Oncelıkle selamlar
    Bugun duzenlı olarak bu spordakı 3. Ayım ve 2. Olcumumu yaptırdım.gecen yaz bu doneme gore 26 kg werdım.bunun 16 kg sını son 3 ayda werdım.kısaca bı ozet geceyım dedm.bugun 2.olcumu yaptırdıgımda 2.6 kg yag 3 kg kas 1 kgye yakında sıvı kaybettıgım ortaya cıktı.
    Bı kac sorum olcak.
    Antreman programım cardıo agırlıklıydı.gun asırı cardıo ve karın calıstım.ayrıca her agırlık antremanından sonrada hafıf tempoda karın ve mıde calıstım.
    Cardıo gunlerınde yarım saat kosu ustune karın ve mıde ustune 15 dakika cross traınıng tı..
    Agırlık antremanlarından oncede 15 dakika kosuorum.
    Arastırdım makalelerde cardıonun kas kaybına yol actıgıda yazıo acmadıgıda yazıo.en onemlı etkenın beslenme oldugu belırtılmıs.

    beslenmemdekı proteın ve karbonhıdrat mıktarlarını arttırma yoluna gıdıcem orası kesın.smdı yenı programda daha cok kas artısına gıtmek ıstıyorum yanı agırlık antremanına onem wercem.
    Sızce cardıoyu azaltmalımıyım proteınemı agırlık vermelıyım bu donemde yoksa karbonhıdratamı.

    Kas kaybı oldugunu duyunca resmen yıkıldım.cunku her antremandan sonra wheyde kullanıorm.

    Bıde dınlenme gunum yok dıyebılırım cunku agırlık antremanı p.tesı yaptıysam salıda cardıo yapıorm.

    Sızce dınlenmem gerekırmı kas artısı ıcın cardıoyu haftada kaca dusurmelıyım?

    Bılgılerınızı paylasırsanız cok sevınırım 1 ay sonrakı olcumlerımde kas artısının yanında yag yakımınıda gorursem fazlasıyla gaza gelıcem cunku bundan emınım :)
    Ole kafama taktımkı bu durumu bu mesajı bıle eve gıtmeye sabredemeden telefondan atıyorum :)

    Sımdıden tesekkur ederım.
     
  2. murad1
    Offline

    murad1 Üye

    Katılım:
    1 Mart 2010
    Mesajlar:
    206
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Yani forumda da yazılan bilgiler. Kilon çarpı 4 gram karbonhidrat kilo çarpı 2 gram protein almalısın. Öğünlerin arası 2 ila 3 saat olmalı . Baktın hafif kilo almaya başladın yağ olarak ağırlık çalışmadığın günlerde kardio yap. Ama beslenmeni aynı şekilde sürdür.

    Bu kas ölçümünü nasıl yapıyorlar maaliyetlimi ? Bende ramazanda ne kadar kas kaybettiğimi öğrenmek isterim ama 10 günü geçti kilom aynı nasıl olduysa bir de aç karnına çalışıyorum.
     
  3. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.063
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Değerli üyemiz;

    Konunuz ilgili bölüme taşınmıştır

    Önceki Yer: Antrenman Günlüğü

    Lütfen başlık açarken en doğru bölüme başlık açmaya özen gösteriniz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
  4. gkyakkus
    Offline

    gkyakkus Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    ok afedersiniz.
    çalıştığım salonda ölçüm aleti var orda ölçtürdüm.dünden beri iyice araştırdımda aslında beslenme programım oldukça yanlışmış.protein alımı konusunda oldukça yetersizmişim.ama aklıma takılan bi soruda şu..
    ben akşam 8:30 gibi gidip 10:30 gibi bitiriorum sporu..o saatten sonra karbonhidrat alımı ne kadar doğru ? sadece whey yeterlimidir?
     

Sayfayı Paylaş