1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

yaş:18 4 aylık çalışma yorumlar lütfen

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve gfb_91 tarafından 13 Kasım 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. gfb_91
    Offline

    gfb_91 Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    yaş 18 4 aydır çalışıyorum..boy:1.83 kilo:82
    4 aylık çalışmaya göre iyi mi acaba? eksiklerim nelerdir?hocalarımdan yorum bekliyorum.vücudumun yağlı olduğunu düşünorum. cardiyo yapmalı mıyım? yorumlar için şimdiden tşk ederim:)




    http://img18.imageshack.us/img18/7793/33526671.jpg
    http://img33.imageshack.us/img33/5369/87481275.jpg
    http://img513.imageshack.us/img513/7955/89415027.jpg
    http://img404.imageshack.us/img404/9439/68359840.jpg
    http://img109.imageshack.us/img109/6766/70771565.jpg
     
  2. catterpiller
    Offline

    catterpiller Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2009
    Mesajlar:
    78
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Kol Ölçülerini Yazar mısın Kollar biraz zayıf duruyor.Vucut bariz olarak gözüktüğü qibi yağlı cardio yapmalısın.Omuzlar ve göğüs güzel biraz yağlı gözüküyor ama düzeltirsin onu cardio yaparak.Vucudun güzel gözüküyor başarılar...
     
  3. gfb_91
    Offline

    gfb_91 Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    kol başladığımda 30 du şimdi 36..cardiyo yapmaya yeni başladım.antremandan sonra 20 dakika koşu yapıyorum sizce yeterli mi?
     
  4. gfb_91
    Offline

    gfb_91 Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    olumlu ve olumsuz yorumlarınızı bekliyorum..eksiklerimi görüp kapatmak istiyorumm
     
  5. ngt_psy
    Offline

    ngt_psy Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    53
    Karın hareketleri yapmalısın, atreman dışındaki günlerinde cardiyo yapabilirsin. Sabit koşu yerine temposu düşen ve artan bir koşu daha çok kalori yakıyor. Bel bölgesinde yağları eritebilirsin.
     
    gfb_91 bunu beğendi.
  6. gfb_91
    Offline

    gfb_91 Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ngt psy yorum için tşk..antreman günleri dışında günde kaç dk cardiyo yeterli olur? ve kas kaybına neden olur mu?
     
    ngt_psy bunu beğendi.
  7. ngt_psy
    Offline

    ngt_psy Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    53
    Zaten hepimiz idman günleri haricinde cardiyo yapıyoruz. Ben idman harici günlerde 45 dakika tempolu ve temposuz koşuyorum ve de basketbol oynuyorum 1.5- 2 saat, beslenmene dikkat edersen kas kaybı olmaz. Forumu okudukça daha da bilgi sahibi olabilirsin. Karbonhidrat protein alımlarıyla kas yıkımına engel olursun.
     
  8. gfb_91
    Offline

    gfb_91 Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    vücüdumdaki yağlanmanın yanlış suplement kullanımından olduğunu düşünüyorum.1-1,5 aylıkken hocam bana kilo aldırıcı almamı söyledi.günde 2 ölçek içiyordum.ramazan aynı denk geldiği için sahurda ve antreman sonrasında kullanıyordum.ve zamanla yağlandığımı farkettm. sonra salonumu değiştirdim ve yeni hocam sahurda alıp uyuduğum için yağa çevirdiğini söyledi:( şimdi de yakmaya çalışıyorumm..tavsiyelerinizi dikkate alağım.bgunden sonra cardiyoya daha çok ağrlk verecğm:)
     
  9. TheExtremist
    Offline

    TheExtremist Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2009
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Istanbul / Bostancı

    Hocam ;

    Bu konuda aydınlatabilir misin beni? Benim de yağlanma problemim var ve aksatmadan düzenli koşuyorum.İlk başlarda 6.5 ile 20 dk yürüyüş,şimdi ise 2 dk 6,5 ile yürüyüp sonra 9 ile 20 dk koşuyorum.Toplam 22 dk.Bunu aşağıdakine çevirsem ;

    6.5 2dk

    9 10 dk

    6.5 5dk

    9 10dk


    Olarak yapınca koşudan daha fazla verim alabileceğim anlamına mı geliyor?
     
  10. ngt_psy
    Offline

    ngt_psy Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    263
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    53
    Ben Hoca değilim:) , forumdan öğrendim bunları. Forumdaki Hocalar, arttırılıp azaltılan tempolarla koşunun, aynı seviyede koşmaktan daha çok kalori yaktığını söylemişti. Ben de önce ısınma koşusu sonra %100 tempo 400 metre, sonra 100 metre yürüyerek dinleniyorum çok yorulursam %70 tempolu koşuyorum. 6-7 set böyle yapmaya başladım. 45 dk sürüyo
     

Sayfayı Paylaş