1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

Yaş 17 Kilo 70 Boy 177 Sadece Basketbol geçmişi

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve SemiProBody tarafından 24 Ocak 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. SemiProBody
    Offline

    SemiProBody Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşlar Daha önceden bi body gecmişim yok ama evde şınav mekik balfis çalışmam var.Flexor'un paylastığı yeni başlayanların programını kullanmaya başladım ama kaç kilo ağırlıkla calısmalıyım gibi konularda bilgim yok.Ayrıyetten vücut tipimde bodye elverişlimi merak ediyorum.Ek olarak
    Omuz:118
    Kol:30
    Bel:75
    şimdiden teşekkür ederim.
     

    Ekli Dosyalar:

    Son düzenleme: 24 Ocak 2010
  2. Jacob
    Offline

    Jacob Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    Azim gösteren herkesin vücudu body'e elverişlidir. Ayrıca zayıf olman yağsız ve hızlı bir gelişim için avantaj,cardio ile zaman kaybetmezsin. Şu an için bi şey söylemem zor ama vücudunda çoğu yere oranla omuzların daha iyi gibi duruyor. bence 10 kiloluk dumbell'larla dumbell curl çalışabilirsin, ayrıca barfix çalışabileceğin bir yer varsa kendini orda geliştir derim, en güzel alet. Şınav çekmeyi de ihmal etme, göğsün şekillenmesinde body sporundan daha çok yeri var bence.
     
  3. SemiProBody
    Offline

    SemiProBody Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    İstanbul
    Evet 10 kg dambılla calısmaya basladım rahatta calısabiliyorum salona gidiyorum ama tecrübeli biri olmadığı için forumdan bilgilenmeye calısıyorum bakalım.Ya düzgün bi şekilde bu işi yapmak amacım ondan çok içimde kuşku var acaba yanlıs hareket yaparmıyım falan beslenme konusunda falan forumdaki doğal beslenme taktiklerini uyguladım yağdan uzaklastım yeterlimi bilmiyorum.
     
  4. Jacob
    Offline

    Jacob Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    ya azim işi işte herkes başlarken diyo düzgün bi şekilde yapıcam diye, yani spor salonuna gidenler; 2-3 ay sonra bırakıyo. Ben öss yüzünden bıraktm fazla gidemedim, evde şınavla dumbellarla idare ediorm formumu tutuyorum. barfix demiri de alıcam eve sırtım zayıf kaldı. artık üniversitede vurucam bodynin dibine :D
     
  5. dinamik.ip
    Offline

    dinamik.ip Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    iyi bir program ile uzun ve kısa süreli hedeflere ulaşabilirsiniz...
     
  6. SemiProBody
    Offline

    SemiProBody Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    İstanbul
    evet ama program konusunda bulunduğum yerde bilgili yok bu yuzden program ihtiyacım var flexorun ilk 3 aylık programından 2.ay programını uygulamaya basladım ama uygunmudur bana falan bilmiyorum. :(
     
  7. dinamik.ip
    Offline

    dinamik.ip Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    SemiProBody gördüğüm kadarıyla göğüs, karın bölgelerinde sorun var... kolu bilmiyorum...

    mevcut programında bu bölgelere ağırlık verebilirsen iyi sonuçlar elde edebilirsin...

    amacınız nedir bunu da belirtmeniz gerekiyor... uzun vadede bir çalışma mı yoksa kısa vadede mi?
     
  8. SemiProBody
    Offline

    SemiProBody Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    İstanbul
    Omuz Karın Ve sırt başta olmak üzere geliştirmek istiyorum 10 kg flan alsam yeterli olur heralde.
     
  9. zhu.zhq
    Offline

    zhu.zhq Üye

    Katılım:
    27 Mart 2009
    Mesajlar:
    999
    Beğenileri:
    338
    Ödül Puanları:
    73
    hareketlerin nizami yapilisini interetden ogrenebilirsin mesela youtubeden bakiyorum ben. bene senin sorunlu bolgen kesinlikle trapezlerin. genetik olarak trapezlerin fazla omuz calismalarina dikkat et. upright row ve shrug hareketleri ve turevlerinden uzak durmalisin
     
    SemiProBody bunu beğendi.
  10. SemiProBody
    Offline

    SemiProBody Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    İstanbul
    Evet salondaki bi kaç abide trapezlerimin gelişmiş olduğunu söledi ondan trapez değilde omuzu göstercek hareketler önerdiler.bide karın bölgesinde calısmaya karsı bölgenin pek etki göstermediğini hissediyor gibiyim buda benim karın calısmaktan soğutuyor nedense beslenmeme falan aşırı dikkat ediyorum daha ne yapmalıyım.
     
  11. jimraynor
    Offline

    jimraynor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    958
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    Yer:
    Antalya
    Bence vücudun en kötü yeri göğüsler. Şınava ağırlık verin bunun yanında dumbell fly, dumbell pullover gibi hareketleri yapınız derim. Salon imkanınız varsa göğüs için forumda programlar mevcut onları araştırın. Arkadaş güzel söylemiş yağsız sıkı bir vücudunuz var. Kaliteli beslenme ve iyi antremanlarla 4-5 ayda çok iyi fark yaratabilirsiniz diye düşünüyorum.
     
    SemiProBody bunu beğendi.
  12. SemiProBody
    Offline

    SemiProBody Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    İstanbul
    Evet Göğüs kısmında eksiğim var özellikle üst göğüste ve karın bölgesinde de fakat VGye başlayalı bir hafta olmasına rağmen kolum 2 cm omuz 1 cm genişledi bu iyi birşeymi yoksa 1 haftada nedir bu :D
     
  13. SemiProBody
    Offline

    SemiProBody Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşlar spora başlıyalı 2 hafta oldu pek değişim yok ama bunlarda sırt ve yandan fotolar.
     

    Ekli Dosyalar:

    dinamik.ip bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş