yaş 17 boy 180 kilo ve güç problemi var.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve gfbfatihhh tarafından 4 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. gfbfatihhh
    Offline

    gfbfatihhh Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2012
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    balıkesir
    merhaba ben bu spora başlayalı bugün 19. günüm bundan önce 5 ay kadar hergün düzenli setler haline 40-50 sınav mekik birkaç karın hareketi ve göğüs hareketi yapıyordum en sonunda pek gelişme gösteremeyince salona yazılmaya kara verdim boyum 179,5 falan kilo vücudumda epey yağ var bunları atmak için günde 20 dakika aralıksız 10 km hızla koşuyorum ve günlük yediklerim 2500 kaloriyi geçmiyor protein alımımada dikkat ediyorum. kardiyodan sonra 45-50 dk normal günlük fitness antremanımı yapıyorum yani kısaca attığım yağın yerini kasla doldurmaya çalışıyorum antremanlarımı haftanın 6 günü gidiyorum ;

    pazartesi-perşembe : omuz,kanat ( tabii karın göğüs falanda var ama ağırlıklı bölge omuz kanat)
    salı cuma : pazu,triceps,biceps ( diğer kas bölgeleride var ama yoğunluklu pazu triseps biceps)
    çarşamba cumartes : göğüs,bacak (" " " )

    öncelikle sorularım: 1) yaptıklarımda herhangi bi yanlışlık varmı?
    2) güç konusunda henüz aşamadığım problemler var 5 aydır falan ev ortamında da olsa çalışmışlıgım var buna rağmen ağırlıkları kaldırma konusunda problemlerim var bu problemlerim için önereceğiniz besin,veya antreman varmı?

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 00:30 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 00:27 ----------

    bu arada kilomu yazmayı unutmuşum 90 kiloyum
     
    acemierkan bunu beğendi.
  2. Kauss
    Offline

    Kauss Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    1.401
    Ödül Puanları:
    123
    Öncelikle cardio çalışmasınızı HIIT şeklinde yaparsanız daha faydalı olacağına inanıyorum. Forumda bu cardio çalışmasını nasıl yapacağınıza dair konular var, okuyarak bilgi sahibi olabilirsiniz. Güç konusunda aşamadığınız problemler ağırlık konusunda sanırım. Evde 5 aylık bir çalışmanız olabilir ama daha önce yapmadığınız hareketleri ağırlıklar kullandığınız için kaslarınızın alışmasına biraz zaman tanımanız lazım. Yavaş yavaş kglarıda arttıracaksınızdır. Bunun yanı sıra bence haftada 6 gün çok fazla gidiyorsunuz. Belki ne kadar çok gidersem o kadar gelişirim görüşünde olabilirsiniz ama kaslarınızın dinlenmesi gerektiğini de unutmayın. Kaslarınız dinlenirken gelişir.
     
    acemierkan bunu beğendi.
  3. SouL61
    Offline

    SouL61 Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2011
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    TİCARET
    Yer:
    TRABZON
    bicepsle triceps aynı gün saçma gibi geldi.
    pazartesi: gögüs , biceps
    salı: off veya karın
    çarşamba: sırt ,bacak
    perşembe : off veya karın
    cuma : omuz , triceps
    cumartesi : off
    pazar : off
     

Sayfayı Paylaş