1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

Yaş 16.5 kol, 4 aylık çalışma...

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve genserman tarafından 5 Ocak 2007 başlatılmıştır.

  1. genserman
    Offline

    genserman Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba bunlarda benim resimler 4 aylık çalışmam Mega Mass 2000 kullandım başladığımda 61,450 kiloydum :) şuanda 69 kiloyum yorumlarınızı bekliyorum yaşım 16...karın çalışmıyorum bazen çalışıyorum...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. genserman
    Offline

    genserman Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu arada konuda çıkmamış kolum çalıştığımda 36.5 cm
     
  3. goldtrapper58
    Offline

    goldtrapper58 Yeni Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2006
    Mesajlar:
    491
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    selam ben ilker msnden eklemiştin biara beni ismin gencaydı sanırım resimler neden siyah beyaz gencay en son hatırladıgım "EDIT" falan yedıgındı sanırım 4ay için ve yasının 16 oldugunu sayarsak normal bi vucut yani calısmıs ama zayıf hacim olmayan bir vucut
     
  4. bestmodel
    Offline

    bestmodel Yeni Üye

    Katılım:
    16 Mart 2006
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    manken
    Koçum valla o kol bana 36,5 gibi gelmiyor.Yada yanlış yazdın.
    Ama büyünce bişiler olur senden azimle çalış :)

    - Replerden bikmiyorsun. Bir - rep daha(yönetim tarafindan) - bilki forumdan atildin.
    /Despo
     
  5. gurkan
    Offline

    gurkan Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    365
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    eti muhabbeti benim kafami karistridi ilker.hayirdir NE AYAK :):):) arkadas yoksa vücut gelistiriyor diye EDIT kullaniyor :)
     
  6. goldtrapper58
    Offline

    goldtrapper58 Yeni Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2006
    Mesajlar:
    491
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    valla gurkan abi kendi soyledi benim bi sucum yok bize yanlıs tabi bilsem arnolda kafa tutucam genede yemem :D
     
  7. goldtrapper58
    Offline

    goldtrapper58 Yeni Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2006
    Mesajlar:
    491
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    bu arada gencay senın kol 33 gecmez domuz etı olayıda kım akıl verdi bilmiyorum ama yanlıs neden böyle bişeyi denedin acıklarmısın
     
  8. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.062
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Et olayi biraz talihsiz bir yorum olmus, arkadasi zor duruma birakabilirsiniz. Sonucta bu resimi binlerce kisi görebilir. Bu nedenle bu konuyu burda kapatalim lütfen, mesajlarin bir kismini editledim.

    Arkadasa yardimci olmak icin, sunu diyebiliriz: Body ile uyusmaz....

    Saygilar
     
  9. genserman
    Offline

    genserman Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hiç bişey anlamadım dediklerinizden kolum çalışınca 36.5 yanlış falan deil... çalışmayınca 34 35 civarı bu arada domuz eti ne alaka hacmim az biliyorum ama 61 kilodan 69 oldum oda bişey bunlarıda düşünün lütfen
     
  10. genserman
    Offline

    genserman Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aslında bicepsi iyi sıkamadım elimde telefon olduğu için ama başka bi resim çekicem o zaman anlaşılır 36.5 olduğu...... edit ne demek bu arada? ne yapmışım ben?
     
  11. goldtrapper58
    Offline

    goldtrapper58 Yeni Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2006
    Mesajlar:
    491
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    sen bişey yapmadın gürkan abiyle biz yaptık neyse 36,5 diyosan 36,5 tur biz sadece görebildigimizi yorumluyoruz basarılar
     
  12. genserman
    Offline

    genserman Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    e tamamda :D bunu kendi aranızda konuşsanız :D
     
  13. Miracle
    Offline

    Miracle Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2007
    Mesajlar:
    426
    Beğenileri:
    240
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ticaret
    Valla sımdılık vucudunda bıcepsten baska bısı yok o da 36.5 dıosan tmm o da az. Calısmaya dwm et bende koycam resımlerımı yakında hastalıktan yenı cıktım cok su kaybettım 8)
     
  14. genserman
    Offline

    genserman Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hahaha az mı başladığımda 32 di başlamadan önceki bi fotomuda yollıcam
     
  15. genserman
    Offline

    genserman Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]


    karın çalışmadığımdan birazda yağlanmışım ama artık çalışıcam
     
  16. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.062
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka

    Bir hatirlatmada yarar var diye düsündüm.

    Kendi Vücut Resimlerin
    Bu bölüme kendi resimlerini ekle ve yardimci olalim. Elestiriye hayir diyorsaniz lütfen resimlerinizi eklemeyin!
     
  17. genserman
    Offline

    genserman Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tamam bilmiyodum bi daha eklemem böyle olucanı nerden bilebilirdim
     
  18. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.062
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Neyin nasil olacagini nerden bilecektin ? Burasi bir vücut gelistirme forumu, tabikide elestiri gelecek, illede positif elestiri olacak diye birsey varmi bu dünyada ???

    Bu davranisindan dolayi - rep´i hakkettin.
     
  19. genserman
    Offline

    genserman Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya bırak :D ne yorumu adam bana bicepsten başka bişey yok 36.5 de az demiş :D bumu yorum çok iyi yorum yapıyosunuz tebrikler daha 4 ay oldu 16 yaşındayım eminim siz benim yaşımdayken benden daha kötüydünüz.
     
  20. ferhatY
    Offline

    ferhatY Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2007
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    olaya karışmam saçma oldu biraz ama,arkadaşım üslubuna dikkat et istersen konuştuğun yada cevap yazdığın kişiler senden büyük ve bu işte ileri seviyedeki kişiler,saygılı davranmanı öneririm.
     

Sayfayı Paylaş