Yaş 15 Vücut geliştirme yapmalımıyım ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve H-Oz tarafından 23 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. H-Oz
    Offline

    H-Oz Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar yaş 15 boy 1.67 vücut geliştirmeye başlamak istiyorum sizce başlamalımıyım ?
     
  2. H-Oz
    Offline

    H-Oz Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    bi yardımcı olun arkadaslar
     
  3. WhoSGoingTOSaveWORLD
    Offline

    WhoSGoingTOSaveWORLD Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2014
    Mesajlar:
    159
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Her işin bir amacı vardır amaçlarına göre başlayıp başlamaman gerektiğine kendin karar vermelisin biz sana başla desek başlıyacak mısın ?
     
  4. JasonStathamTR
    Offline

    JasonStathamTR Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Vücut ağırlığınla çalışabilirsin.
     
  5. Dexaa
    Offline

    Dexaa Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    selam kardeş bende 15 yaşındayım 2 aydır evde çalışıyorum hiçbir zararını görmedim 2ayda kollarım 24ten 29cm ye çıktı üstüne karın ve göğüs kaslarım gelişmeye başladı ben 2x5kg dumbell ile çalışıyorm belki dumbell denersin ne derece istediiine bğlı bu bir salona yazılırsan faydasını görürsün veya vücut ağırlığın ilede çalışabilirsin tabii beslenmeye dikkat ederek
     
  6. yns2384
    Offline

    yns2384 Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    git yuzme kursuna katil
     
  7. H-Oz
    Offline

    H-Oz Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    ama boy kısa kalır falan diyorlar malum boyda kısa zaten...
     
  8. Candot
    Offline

    Candot Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    126
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Eger evde calisacaksan vucut agirligi disinda bir sey yapma, sinav, barfiks ve squat yap, kos, ip atla ama sakin alet alicam gelisicem hevesine kapilma. Bilgin az oldugu icin vucuduna absurt sekiller verebilirsin, sonradan duzelebilir ama psikolojini bozar bu yaslarda bunlar.
     
  9. H-Oz
    Offline

    H-Oz Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Tamam arkadaşlar anladım en iyisi evde vücut ağırlığında egzersilerle çalışmam benim için en doğrusu tavsiyeler için çok teşekkür ederim...
     
  10. Dexaa
    Offline

    Dexaa Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu hareketlere dips eklenezmi ? Ben dumbell ile evde çalışıyorum fakat haftada 1 sınav,dips,mekik ve squat yapıyorum.Hepsinden verim aldım.
     
  11. Candot
    Offline

    Candot Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    126
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Sinav zaten arka kolu calistiracak, yeterli miktarda cekersen cok daha faydali olur yasin itibariyle. Fazla karistirma. Sinav, barfiks, squat yeter, dumbelli birak. Ve git bir spora basla(vg disinda)
     
  12. H-Oz
    Offline

    H-Oz Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    evet bir ara dips yapıyordum arka kollar pert oluyodu gerçekten etkili bir hareket :)
    --- Mesaj birleştirildi, 26 Temmuz 2014 ---
    Önceden taekwondoya gidiyordumda bazı sebepler yüzünden bıraktım daha sonra freerunning yapıyordum fiziksel olarak çok etkili bir spor bir yandanda evde vücut egzersizlerine başlayacağım yani amacım fit olmak.
     
    Son düzenleme: 26 Temmuz 2014

Sayfayı Paylaş