Yaş 14 , Program hakkında düşünceleriniz ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve kemald tarafından 17 Ocak 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. kemald
    Offline

    kemald Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    137
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    0
    Selam arkadaşlar , yaşım 14 , 64 kg'yim . Programa çok sadık kalmıyorum sürekli degistiriyorum kası şaşırtmaya çalışıyorum .

    1.GÜN
    Gögüs
    bench press 3*10
    incline bench press 3*10
    decline bench press 3*10
    kelebek 3*12

    Biceps
    Düz bar 4*10
    Hammer Curl 4*10
    Close grip palms down curl 4*10
    Konsantre 4*10

    2.GÜN
    Sırt
    latpull down enseye 3*10
    latpull down gögüse 3*10
    Dar Karına çekiş 3*10
    T-bar row 3*10

    Arkakol
    v-bar pushdown 4*10
    iple pushdown 4*10
    french triceps 4*10

    3.GÜN

    Omuz
    Enseye press 3.10
    Military press 3*10
    Leteral 3*10


    Bacak
    Squat 4*15
    Leg press 4*15
    superset
    Leg curl 4*15

    Leg press 4*15
    Standing calf raise 4*15
    Leg press calf 4*15





    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/14-ya-g-n-mden-t33824.html?p=355706#post355706


    Burdada resimlerim var.
     
  2. oklahoma
    Offline

    oklahoma Yeni Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.005
    Beğenileri:
    316
    Ödül Puanları:
    0
    devam et. inşallah daha iyi olursun. boyun kaç belirtmemişsin. ama sana tavsiyem şu olur. boy uzamasını engellememek adına agır prsslerden kaçın. tavsiye olarak squat ve leg pressi cıkar programdan. onlar yerine leg extension + leg curl yeter bence. cok istersen ayaklara takılan agırlıklar var onlardan al ve koş. hem kardiyo yapmış olursun hemde kas. 30 dk agırlıklı koşsan yeterli en azından 18 yaşına kadar bu denlli agır egzersizler senin boyunun uzamasına mani olabilir. yinede sen bilirsin.
     
  3. kemald
    Offline

    kemald Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    137
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    0


    Boyum 1.70 , boy uzamasını çoktan engelledim 60kg ile squat yaptıgım oluyor leg press e 180kg ye cıktıgım oluyor ve tabi diger presslerdede oldukca agır giriyorum . Benim icin boy uzaması önemli degil zaten ilerde hedefimde hafifsiklet . Ayaklara takılan agırlıkları daha önce denememiştim faydalı olacagına gözüküyor , deneyecegim . Önerin icin tesekkür ederim :)
     
  4. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.494
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz;
    Açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.Bu yüzden günlük bölümü dışında taşınmıştır.
    Lütfen başlık açarken en doğru bölüme açmaya özen gösteriniz ve 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     

Sayfayı Paylaş