yaşım 14 spor salonuna yeni başladım yardım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve ahmet kaan köroğlu tarafından 10 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ahmet kaan köroğlu
    Offline

    ahmet kaan köroğlu Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    herkese iyi günler yaşım 14 ve spor salonuna yeni başladım bana göre bir antreman programı verebilirseniz çok sevinirim
    şimdiden TEŞŞEKKÜR ederim :)
     
  2. roketsan
    Offline

    roketsan Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    13
    yüzme , şınav , mekik ve barfiks . 18 yaşindan önce (hatta bence 20) kendi vücuy ağırlığin dışinda agırlikla çalışma. Herzaman vücut yapabilirsin , ama boyun en fazla 20 yaşina kadar uzar. Bol süt iç peynir yumurta tüket ve yapabiliyorsaj haftada 2 kere havuza git.
    Mesela Bir gün Mekik , Barfiks ve Şınav yapip , Ertesi gün dinlen. Buna haftada 1 2 kere yüzmeyide eklersen 6 sene sonra bana teşekkür edersin . Omuzlarin genisler kemik gelişimin daha sağlikli olur. Bence bir spor salonuna bile ihtiyacin yok. Türkiyede gençlerin 2 buyuk hatasi (sanirim ailelerinde hatası ) Cocuklarimiza iyi bir beslenme spor ve diş bakımi alışkanlıği veremiyoruz.
     
    Son düzenleme: 10 Temmuz 2016
  3. mcyaralıbodyci
    Offline

    mcyaralıbodyci Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    İlk önce antrenman programını salondaki hoca verir.14 yaş en iyi salona başlama yaşıdır.Tam zamanıdır.Arnold'da bu yaşta başlamıştır.Lakin baskı hareketlerinden uzak durman gerek.Squat,deadlift bunun gibi bi kaç hareket boy uzamasını engeller.Ama bunlardan uzak durup sana bu yaşta faydalı olan hareketleri yaparsan hem ilerde olacağından daha uzun olabilirsin.Birkaç cm daha.Fitness bölümünde flexsor'un yazdığı 14 yaşında bu spora başlayanların yapacağı hareketler anlatılmış.Bunlara dikkat edersen hem boyun uzar hemde senin için faydalı olur.Aynı zamanda 14 yaş tam bu sporun zamanı.20 yaşından sonra başlayanlar maxsimum ulaşa bilecekleri omuz genişliğini kaybeder.İyi belenmelisin.Antrenmandan önce karbonhidrat antrenmandan sonra protein almalısın.Tabi bunu boyunu ve kilonu internete yazarak protein ve karbonhidratın günde ne kadar ihtiyacın olduğunu öğrenerek.Suplement kullanma çünkü suplementlerin 18 yaş altı sporcuların kullanmasını tavsiye edilmez .Ve kutusunda böyle yazar.
    Sana başarılar.
     
    Son düzenleme: 10 Temmuz 2016
  4. roketsan
    Offline

    roketsan Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    13
    Bence 14 yaşinda bir çocuğa verilebilecek en kötü tavsiye spor salonudur . Yapabilecegi onlarca spor varken basketbol yüzme atletizim tenis.....
     
  5. mcyaralıbodyci
    Offline

    mcyaralıbodyci Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yeni başlayanlar bölümünde flexsorun yazdığı bodye erken yaşta başlayanlar için program başlığı var açtım baktım ve boy uzamasını engelliyecek herhangi bir hareket bulamadım.Üstelik benim7. Ve 8. Sınıfta bu şekilde başlayıp feci uzayan tanıdıklarım var.Ama paldır kültür haltere squata girip boy uzaması duranda bir çok aekadaşımda var.14 yaşında boyu engelleyecek şekilde çalışmaya kesinlikle karşıyım.Ama akıllıca şekilde yapılırsa ve sürekli devam edilirse çok iyi sonuçlar çıkar.Seçim arkadaşımızın
     

Sayfayı Paylaş