Yağ Yakmaya Yönelik Program

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve cag_a_tay tarafından 15 Mart 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. cag_a_tay
    Offline

    cag_a_tay Üye

    Katılım:
    15 Mart 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar ve değerli hocalaırm hepinize merhabalar,

    Foruma yeni üye olduğum için hem kendimi tanıtmak hemde yardımınıza ihtiyaç duyduğum konuyu belirtmek için bu konuyu açmayı uygun gördüm.

    Ben 30 yaşında, 1,73 boyu olan 102 kiloluk bir azmanım :)

    30 yaşıma kadar her türlü sporu yaptım ve buna body building de dahildir. Bu sebepten ötürü 102 kiloluk vücudum kıyafetlerim üzerindeyken lömbür lömbür bir görüntü oluşturmuyor.

    Omuzlarım geniş olduğu için bel, karın bölgesindeki fazlalıklar şu zamana kadar "içe çekme" yöntemi ile pek belli olmuyordu.

    Ancak son 1 senede aldığım kilolar ile birlikte ön taraftan içeri çektiğim her santim, arka taraftan çıkıyor :)

    İş temposu yoğun ama masa başında geçen birisiyim. Para vererek bir yere başladığım zaman maalesef hep hüsran oldu ve verdiğim para ile kaldım. Biraz maymun iştahlılık söz konusu olduğundan dolayı hemen sıkılıp bırakmalar benim şu anda bulunduğum durumun mimarlarından bir tanesi.

    İş yerinden bir arkadaş ile spora başlamaya karar verdik. Ancak ilk etapta para vermemeye de karar verdik. Önemli olanın bilinçli bir şekilde bu sporu yapmak olduğundan yola çıkarak kendi başımıza yağ yakmaya yönelik bir çalışmaya girmek istiyoruz.

    Spor yapacağımız alanda, muhtelif ağırlıklar, dumble'lar, all in one tarzında bir makine ve 2 adet koşu bandı mevcut.

    Haftada 3 gün çalışabileceğiz.

    Ağırlıklara olan merakımız şu anda geri planda kalıyor..zira koşarak veya tempolu yürüyüşler yaparak ve yediklerimize dikkat ederek fazla kilolarımızdan kurtulmak istiyoruz.

    Siz üstadlarımdan ricam şu olacak.

    Bilinçsizce bir spor yapmamızı engellemeniz adına bize Cardio ağırlıklı bir program yazabilirmisiniz lütfen.

    Ayrıca, hangi besinlerle hangilerini karıştırmamalı, ne şekilde bir diyete girmeliyiz. ( Bu konu hakkında henüz forumda araştırma yapmadım. Cevabını kendim de bulmaya çalışabilirim ancak cevap vermek isteyen olursa memnun oluruz )

    Saygılarımla,
    Çağatay
     
  2. Zugzwangi
    Offline

    Zugzwangi Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2009
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    Tam olarak program yazıcak bilgim yok,ama diyet olarak Protein ağırlıklı az kalorili bir diyet seçeceksiniz.
    Cardio yu hergün yapabilirsiniz zaten,onda bir sakınca yok.

    Onun dışında ,ağırlık programlarını daha bilgili arkadaşlar yazabilir ama sizde bodye yeni başlayanlar için olan programını kullanabilirsiniz,üst konu şu anda.
     
  3. cag_a_tay
    Offline

    cag_a_tay Üye

    Katılım:
    15 Mart 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap için çok teşekkür ederim.

    Cardio ile ilgili hergün çalışma yapmam bir problem olmaz sanırım. Ancak ağırlık konusuna gelince bazı çekincelerim var.

    Bu kadar yağlı iken ağırlık çalışmam ne derece doğru olur acaba? Olduğumdan daha da iri gözükmek istemem doğrusu.

    Az ağırlık çok tekrar yaparak harcayacağım kalori, koşu bandında geçireceğim uzun zamanlara denk ise, o zaman tabikide az ağırlık ile çalışmak isterim.

    Ancak Cardio ve diyet yardımı ile yağ yakmadan, az ağırlıkla da olsa body yapmam benim için hayırlı olmayacaksa pek istemem.

    Diğer üstadlarımdan da yardımlarını bekliyorum lütfen.

    Saygılarımla,
    Çağatay
     

Sayfayı Paylaş