Yağ yakmaya çalışırken ölçü kaybı

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve Swimmerboy tarafından 24 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Swimmerboy
    Offline

    Swimmerboy Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle selamlar,5 sene yüzme takımında yüzdüm antrenörüm ağırlık çalışmamı söylemişti bende bi salona kayıt oldum ve yaklaşık 5 aydır vücut geliştirme yapıyorum yüzmeyi malesef bırakmak zorunda kaldım ( özel nedenlerden ötürü) hayatım boyunca asla kilolu olmadım fakat hep biraz göbeğim vardı bu spora başlamadan önce 80 bel çevrem vardı şuan bel çevrem 83 ve kendimi serbest bıraktığım zaman göbek gibi duruyor ama sıktığım zaman karın kaslarım gözüküyor bende 1 ay önce yağ yakmak ve göbekten biraz kurtulmak için low carb diyeti uyguladım günlük 150 gram protein,90 gram karbonhidrat aldım ve 69 kilodan 65 kiloya düştüm (3 haftada) ancak vücut ölçülerimde azalmalar oldu etrafımdaki herkes çok küçüldüğümü söyledi,antrenmanlarımı maksimum yapabildiğim ağırlıkla çalıştım,antrenman sonrası ısolate whey protein içtim fakat ne bel çevrem azaldı ne bişey sadece ölçülerim küçüldü sizlere sorum şu
    Bel ölçümü küçülmeden nasıl azaltabilirim ?
    Şuanki ölçülerim;
    Boy:170 cm
    Kilo:66
    Bel:83
    Kol:35
    Göğüs:98
    Omuz:117
    Low carb öncesi ölçülerim;
    Boy:170 cm
    Kilo:69
    Bel:83
    Kol:36
    Göğüs:100
    Omuz:121 cm
    Forumda 1 aydır okumadığım yazı kalmadı fakat net bi cevaba ulaşamadım cevap verirseniz çok memnun kalırım
     
  2. Justice League
    Offline

    Justice League Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2014
    Mesajlar:
    78
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence protein tozu olarak Bsn Syntha-6 kullan çok sağlamdır ve aminoasit al kullan ama çok fazla kardiyo yaparsan incelicem diye gerekli proteini karbonhidratı aminoasidi alamazsan ne kadar çalışırsan çalış hacim kaybedersin kaslar gerekli proteini alamaz ise hacim kaybeder ve aldığın proteine göre hacmi ayarlar yapman gereken şey beslenmeyi sağlam ayarlamam günlük alacağın proteini karbonhidratı hesapla ona göre beslenmeyi ayarla abuk subuk diyet programları sana göre değil zaten hacmin yok diyet bana göre gereksiz ha illa incelicem diyorsan da kontrollü bir şekilde Yağ yakıcı deneyebilirsin ama unutma proteini eksik etme ve supplementlerden de büyük süpriz bekleme önemli olan beslenmen. Sağlıklı sporlar.
     
  3. fitt
    Offline

    fitt Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2013
    Mesajlar:
    192
    Beğenileri:
    49
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Sporcu
    Yer:
    Ankara
    Küçülme illaki olacaktır çünkü yağ yakıyorsun. Kasın üzerindeki yağlar gittikçe ölçülerinde küçülecek. Sırf göbeğindeki yağlar gitmeyecektir. Sana önerebileceğim sabah aç karna yapılan cardiyolardır. Sabah yaptığın zaman yağdan çok daha fazla gidecektir. Fakat kardioyuda abartmamak lazım kas acil enerji olarak kası kullanmasın.
     
  4. Swimmerboy
    Offline

    Swimmerboy Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Cardıoyu zaten sabahları ac karnına yaptım 30 dk kosu seklınde,amacım belımı bıraz ınceltmektı ama malesef bel yerıne ust bolgeyı ufalttık,zaten supplement kullanmıyorum gıbı bısey antrenman sonrasında bı olcek whey ıcıorum sadece.
     

Sayfayı Paylaş