Yağ Yakmak

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve adolf_ tarafından 26 Aralık 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. adolf_
    Offline

    adolf_ Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    1 senedir evde vücut geliştirme yapıyorum yapıyorum ve hiç supplement kullanmadım
    kas gelişmimin sınırlarına geldiğimin ve supplement kullanmaya başlamam gerektiğimin farkındayım ama bir miktar yağım var.
    hiç yağ yakmaya uğraşmadım ve şimdi bir süre yağ yakmaya yoğunlaşmak ve kaslarımı belirginleştirip daha sonra protein vb ürünleri kullanarak tekrar çalışmalarıma devam etmek istiyorum.

    yağ yakarken kullanacağım yardımcı
    gıdalar olarak ANIMAL CUTS ve bu esnada kas kaybını önlemek için ANIMAL NITRO kullanmayı düşünüyorum.
    bunları da Universal ürününün kataloğunun rahberliğinde söylüyorum

    1.SORUM :
    katalogda ANIMAL CUTS un yağ yakımını ve su atımını sağladığını ve
    bu esnada kullanılan ANIMAL NITRO nun da var olan kas dokusunu koruduğunu okudum.

    -Ustalar buna ne kadar katılırlar ve bana bu kombinasyonu önerirler mi ?
    -Bunları kullanırken sağlığım zarar görür mü ?
    (daha önce hiç supplement ve benzeri ürünler kullanmadığım için supplementlere biraz çekinceli yaklaşıyorum)
    -Bu ürünler gerçekten anlatıldığı şekilde yağ yakmamı sağlar mı ?
    -Bunları kullanırken yapmam gereken ekstra bir şey varmı ?
    -Bana "bu ürünleri kullanma,şunları kullan daha iyi olur" diyecek olan var mı ?
    -Piyasada bu ürünlerin sahteleriyle karşılaşma ihtimalim nedir ve eğer sahte ürünlerle karşılaşırsam bunu nasıl anlarım ?

    2.SORUM :
    ben Ankarada yaşıyorum ve bu ürünleri üniversal kataloğunun arkasında
    yazamakta olan adresten alışveriş yapmayı düşünüyorum.

    bana ankarada amerikan pazarı dışında bir yer önerecek olan var mı ?

    Daha önce bizzat gidip amerikan pazarında araştırma yapmıştım alt katında ağzı iyi laf yapan bir arkadaş vardı
    bana "nitrofull nutrition" ürününü önermişti
    açkçası ürün bana bazı nedenlerden dolayı güven telkin etmedi
    ve bu sitede "nitrofull nutrition" anahtar kelimesini arattırdığımda bazı arkadaşların bu ürünü alıp pişman olduğuna tanık oldum.
    hatta bu sitede bulunan ankatlerde bile adına rastlamadım.
    kısacası amerikan pazarına çok güvenmiyorum bana ankarada başka güvenilir bir yer önerebilecek olan var mı ?

    not : 2. sorumla ilgili olarak "bu konuyu forumda arama yap bu konu açılmıştı" diyecek olanlar olabilir aradım buldum okudum
    belki yeni yerler açılmıştır diye soruyorum.

    Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim
     
  2. fraud
    Offline

    fraud Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    slm adolf ben animal cuts ı kullandım, yazın bisiklette ilk 5 dakkada sucuk gibi oluyodum,kışın kazak felanda giyiyorum sırf terliyim diye ama orda animal cuts devreye girmiyo nedense terliyemiyorum 20 dakkadan sora terliyorum oda normal seviyede, ben yazın alcam gene animalı ozaman çok etkisini gördüm.
     
    adolf_ bunu beğendi.
  3. adolf_
    Offline

    adolf_ Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    dostum peki yağ yakmana yardımcı oldu mu ?

    katalogta öyle bir anlatıyor ki "cardio yapmasanız bile günde 7300 mg yağ yakarsınız" diyor.
     
  4. Reddie
    Offline

    Reddie Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.213
    Beğenileri:
    388
    Ödül Puanları:
    93
    bu urunler ve idman tercihi dogru olabilir ancak biraz havalarin isinmasini beklemeni tavsiye ederim, yag yakimi supplementleri ve egzersizi haliyle yuksek kalori tukettirdiginden hastaliklara karsi korumasiz kalabilir vucudun, bu nedenle animal cuts vs. degil, dengeli beslenmeye agirlik vermen bence daha iyi olur
     
    adolf_ bunu beğendi.
  5. fraud
    Offline

    fraud Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    yağ yaktım yakmasına ama animalın öle aman aman bi katkısı yok,yazın kullanırsan faydasını görürsün derim ben ama biraz psikolojik bi etkisi daha çok var :) ama bence bu ürünü almak yerine cardioyu 30 dakka fazla yapmak aynı şey gibime geliyo kişisel görüşüm.
     
    adolf_ bunu beğendi.
  6. pelinpelin
    Offline

    pelinpelin Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    endişeliyim.

    yağ yakmak istiyorum .yaklaşık 8 kilo fazlam var ve 3 ayda vermek zorundayım .bazı arkadaşlar yağ yakımı konusunda bana yardımcı olmaya çalıştılar sağolsunlar.

    yağ yakımı ile ilgili forumdaki tüm konulara baktım .bir parça bilgi sahibi oldum sanırım .ancak kafamda çömzemediğim bazı sorular var. yağ yakımının çok zor olduğu gibi yorumlarla da karşılaştım. yani gerçek anlamda yağlardan kurtulmak çok zaman mı alıyor ?
    oysaki benim sadece 3 ayım var .ve bu sürede kaslarımın sarkmasından ve erimesinden de çekiniyorum. bir salona gidiyorum 6 gün .umarım işe yarar. öyle hantal hissediyorum ki kendimi.ne dersiniz 3 ayda 8 kilo yağ yakabilir miyim ? ayrıca interval kardiyoda 2 dakikada bir kal patış hızımı düşrüp yükseltmem sonuç verir mi ? yoksa daha sık mı yapmalıyım bunu ? yani 1 dk.da bir gibi periyot mu lazım ?
     
  7. 980
    Offline

    980 Yeni Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2005
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    spora devam et. Ancak beslenme düzenini garantilemedikten sonra çok bişey olmayacaktır.
     
  8. Rpac
    Offline

    Rpac Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.403
    Beğenileri:
    1.543
    Ödül Puanları:
    123
    Öncelikle yersiz endişelere kapılıp moral motivasyonunuzu düşürmeyin. Koşuların yanına ağırlık çalışmayı da ekleyebilirsiniz. İnterval koşuda zaman aralığını kendinize göre belirlemelisiniz bence. İlk zamanlardan hemen aşırı yüklenmek, koşuları tamamen bırakmanıza ya da sakatlıklara sebebiyet verebilir. İdeal olan 2dk 1dk düzenine zamanla da ulaşabilirsiniz. Forumdaki beslenme başlıklarına da bakarsanız gerekli olan çoğu cevabı da bulacaksınız. Kısacası 3 ayda çok güzel bir gelişim kaydedebilirsiniz.
     
  9. nopeynnogeyn
    Offline

    nopeynnogeyn Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    3 ayda 8 kg verirsin ama 8 kg yağ yakabilir misin bilemem... Interval training yağ yakımını maksimize eden bir tekniktir. Bununla alakali makaleler okumustum. 2 dakika ya da bir dakika bence cok farketmez. Sen bunu 3 ay boyunca yap yeter ki.
     
  10. aneximandros
    Offline

    aneximandros Özel Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.829
    Beğenileri:
    2.144
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Teorik Kimya
    Yer:
    USA
    Interval training yag yakimi icin cok iyi bir teknik ama maksimize ettigime dair kesin bir bulgu yok. Hatta, gecenlerde okudugum bir makalede vucudun interval traininge de adapte oldugunu ve dolayisiyla aldiginiz faydanin tipki uzun sure sabit dusuk hiz kosularinda oldugu gibi zamanla azaldigi soyleniyordu. Bunun icin interval trainin antremanlari sabit hiz dusuk tempo idmanlari ile degisimli olarak kullanilabilir.
     
  11. D.Wolf
    Offline

    D.Wolf Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.306
    Beğenileri:
    2.181
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    istanbul
    pelinpelin, bunu size daha öncede birçok defa açıklamıştım..

    yüksek tempoda yapılan interval kardiyo vücuttan yağ ve şeker yakar..ama yag şekere göre oldukça fazladır..yüksek tempoda interval çalışması özellikle antrenman sonrası etkilidir..yüksek tempoda yapılan interval kardiyo çalışması metabolizmanızı sadece o gün için değil, ertesi güne kadar hızlı tutup yag yakımınızı daha da hızlandırır, bu da daha kolay kilo kontrolü imkanı saglar size..uyurken bile herşey kontrolunuz altında olmuş olur..

    düşük tempoda yapılan kardiyo daha az yag yakar, ama bu kilo ve kas kütlesi gibi unsurlara da baglıdır..ikisini birlikte denemek maksimum verim için düşünülebilir..

    haftada, 2-3 gün antrenmandan sonra
    interval kardiyo, başka günlerde sabit hızla, yürüyüş modunda , sonra biraz daha hızlandırıp yürüyüş modundan cıkıp, yürüyüş-orta hızda yapılan bir kardiyo yapabilirsiniz..bunun süresi intervala göre daha uzun olmalıdır tabi...interval kardiyoya 30 dk yeterli olabilir, ama düşük-orta tempo kardiyo için 45 dk daha idealdir..
     
    aneximandros bunu beğendi.
  12. adolf_
    Offline

    adolf_ Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    saolun arkadaşlar o zaman şimdi ip atlamaya devam :)
    yazın da bu ürünlerle takviye eder koşmaya çıkarım.
     
  13. pelinpelin
    Offline

    pelinpelin Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yardımlar için teşekkürler

    hepinize teşekkür etmek istiyorum ilginiz için. d.wolf'a da sabrı için :) teşekkürler... bedenim spora ,harekete alışık olmadığı için belki 3 ay gibi bir sürede bedenimde olumlu yönde değişimler olabilir. interval ve orta tempoyu dönüşümlü olarak deneyeceğim. beslenmeme de dikkat ederek tabi.kaslarımda sıkılaşmayı sağlamam çok önemli . çünkü bedenim resmen dökülüyor. sizlere bu soruları yöneltmemin nedeni bu tarz örneklerle karşılaşma olasılığınızın benden çok daha fazla olması.3 ayda en ideal görünüme kavuşamayacağım söylendi. bunu anlıyorum.ama yine de 3-4 ayda toparlanmayı ümit ediyorum .
     
  14. pelinpelin
    Offline

    pelinpelin Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    interval kardiyo...

    sevgili d. wolf " interval kardiyo" ile ilgili senin yönlendirmenden ve forumdaki yazılardan yola çıkarak salonda interval çalışmayı yorulsam da yapıyorum.ben çalışmalarımı güzel güzel yapıp 7-8 kilo vermeyi umut ederken salonun hocası yanıma gelip beni durdurdu. ya sürekli koşmamı ya da sürekli yürümemi ( en çok da yürümemi ) istedi. Doğrusu ben de 3 ay gibi bir sürede 8 kilodan kurtulmayı hedeflediğim ve çok zamanım olmadığı için bildiğim şeye devam etmek istedim. O durumda " kendi bildiğinden şaşmayan " dikkafalı durumuna düştüm sanırım.

    Karşı tarafın benden daha bilgili ve tecrübeli olduğunu bildiğimden kırıcı da olmamaya çalışarak okuduğum yazılardan söz ettim .Ama o ısrarla haklılığını dile getirdi.Ama yine de o yazıları incelemek istediğini söyledi.İşte o an son kardiyo amaçlı çalışmamı 17 dakikada kesip eve döndüm .Zaten işim de vardı .Ayrılmak zorundaydım.

    İntervalle ilgili yazıyı okurken İnterval Kardiyonun bilimsel dayanaklarına çok dikkat etmemiştim.Forumdaki arkadaşlarımın bu konudaki araştırmalara deneylere daha aşina olduğunu biliyorum.Ne dersiniz ?Spor salonundaki hocamın interval kardiyo konusundaki ısrarı mantıklı mı yersiz mi ?İntervalin bilimsel dayanakları onun iddia ettiği kadar zayıf mı ?Şu an hala intervalin bana iyi geleceğine inanıyorum .Sanırım beni asıl sıkıntıya sokan şey çok inandığım ,sonuç alabileceğimi düşündüğüm bir konuda birilerinin beni tökezletmesi oldu. Kendimi ortada kalmış, yöntemsiz hissediyorum .
     
    Son düzenleme: 12 Ocak 2009
  15. D.Wolf
    Offline

    D.Wolf Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.306
    Beğenileri:
    2.181
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    istanbul
    pelinpelin, bakın şimdi, size durumu anlatmaya çalışayım..

    interval kardioyun tanımı sınırlı değildir, aksine cok büyük bir tanım aralıgı vardır..şiddetli yapılan antrenmanlar interval kardiyo sayılabilir..

    şişman, yani boyuna göre oldukça fazla kilolu olan insanlar, örnegin; 1.65 boy 85 kg bir bayanın interval kardiyoyu kaldıracak bir enerji seviyesi yoktur ve metabolizmasını hızlandırarak yag yakma olayını zamanla gerçekleştirebilir, yani hemen interval kardiyoya istese de başlayamaz..bunu yürüyüş, bisiklet, yüzme gibi egzersizlerle metabolizmayı hızlandırıp, vücudu interval kardiyoya hazırlarlar.

    şimdi çok şişman birisi interval kardiyo yapmaya çalışırsa, yürüyüş-orta hız da yapılacak bir tempodaki çalışmadaki gibi yag yakamaz..altını çizerek bir kez daha söylüyorum; yürüyüş şeklinde yapılan çalışmada kilolu insanlar daha fazla yag yakar ama daha az kalori yakar..amaç yag yakımını hızlandırmaktır çünkü..sonra interval kardiyoyu uygulamaktır.

    yüksek kilolu insanlara hemen interval kardiyo verilmez..interval kardiyo derken bu olayı klişe durumuna da sokmuyoruz tabiki..bunun da kriterlerini yukarı da açıkladım.

    gelelim sizin durumunuza; ilk mesajınıza bakınca, 1.63 boy ve 62 kg gibi bir deger görüyorum..sizin 6-7 kg fazlanız var diyelim..siz sınırların cok üstünde değilsiniz ve hafif tempoyla başlayarak interval kardiyoyu da aynı zamanda uygulamak size cok şey kazandırır..yani, bunu rahatlıkla kaldırabilecek bir orantı var boy ve kilo nuza baktıgımda...başlarda, biraz daha düşük tempodan sonra interval e gecerseniz daha iyi olur..ikisii bir arada yürrütmek gibi..

    interval kardiyo da başarılı olmak için, özellikle jumping(ip atlama) i öneriyorum, bu size güç ve kondisyon saglayarak daha etkili bir interval kardiyo yapmanız için size imkan saglayacaktır..bisiklet cevirirken de tempoyu yükseltip-alaçtmak ta bir interval kardiyo şeklidir, bunu da yapacagınız kardiyonun yanına yapabilirsiniz.

    interval kardiyonun sonunda 2-3 dk kala tempoyu yürüyüş moduna getirmek, vücudun kardiyo dan alması gereken verimi yükseltir..

    kardiyo bittikten sonra, bacaklarınızı esnetmeniz sizin daha cok yag yakmanızı saglayacaktır.

    mutlaka büyük kas gruplarını çalışmalısınız..yag yakımının sadece kardiyo ile olacagını düşünmek dogru değil.özellikle bacak antrenmanları agırlıklı olmalıdır..


    son olarakta, hocanızın ne söyledigini bilmiyorum..kendisi bizim yanlışımızın oldugunu söylüyorsa, forumumuza üye olup buraya kendi fikirlerini yazarsa, en azından varsa, biz de yanlışımızı görmek isteriz..

    saygılar
     
    pelinpelin ve bonatschi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş