Yağ yakmak için Tavsiyeler

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve kuytkuytkuyt tarafından 27 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. kuytkuytkuyt
    Offline

    kuytkuytkuyt Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İyi forumlar
    Yaşım 18
    Boy 1.82
    Kilo 78 (75 e düşmeyi planlıyorum)
    Yağ Kütlem 14 kg ( %18)
    1 aylık diyet sonucunda 4 kilo verdim fakat sadece 1.1 kilosu yağdan çok çabalıyorum ama beceremiyorum kimisi cardio ile zaman kaybetme vucuda başla diyo fakat ben çok şişmek istemiyorum fit bir vucudum ve özellikle yağ oranımın çok düşük olmasını istiyorum yıllarca sallanan bir göbeğe sahip olduğum için çok büyük yara yaptı bende

    Bana yağ yakmak için beslenme programı ve sporda cardio mu yapmalıyım ne yapmalıyım yardımcı olursanız çok teşekkür ederim
     
  2. noyanaktas
    Offline

    noyanaktas Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2012
    Mesajlar:
    135
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    38
    Arkadaşım şimdi ilk önce şöyle bir yorum yapayım sana. " fakat ben çok şişmek istemiyorum fit bir vucudum ve özellikle yağ oranımın çok düşük olmasını istiyorum " demişsin ya hani vücuda başlayınca, yani body e başlayınca şişmiyorsun. Resimlerde ve reklamlarda gördüğün gibi iri kıyım insanlardan olmuyorsun. Vücut yarışmalarına giren veyahut girecek birisi değilsin. Bu kurduğun cümleyi aklından şu andan itibaren çıkar bi kere.

    Vücut geliştirmeye başladığın zaman zaten başladığın salondaki hoca senin isteklerin ve mantığa uyan bir şekilde sana program yapıyor ve bir yandan yağ oranını azaltırken diğer yandan kas oranını arttırıyorsun. Düzenli beslenme ve protein diyeti gibi bir diyetle birlikte birde vücut geliştirme yaparsan şişmek yerine senin vücut şeklinin izin verdiği biçimde fit bir vücuda sahip olursun. Şunu da unutma herkes aynı vücut yapısına sahip değildir. O yüzden aklındaki fit vücut tasvirini bir kenara atıp kendi vücudunun gelebileceği en iyi duruma gelmesini iste ve bu yolda çaba sarfet.
     
  3. melcan61
    Offline

    melcan61 Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Herşeyin başı kardiyodur dostum yağ yakmak için. 1 ayda 4 kilo ve 1 kilosu yağ kötü değil bence. Beslenme programına gelincede bu iş bizlere düşmez diyetisyenler var ama kendi yaptıklarımı sorarsan eğer birkaç fikir verebilirim.

    Ben supplement kullandım biraz kilo verme zamanında. 3 aylık bir program yaptım kendime kardiyo+diyet+hafif ağırlık programı. Ama bu 3aya başlarken 12 günde bir kendime tatil verdim yemek için serbest gün. Ve kendimi en hazır hissettiğim an başladım, bu çok önemli emin ol. Hazır hissetmiyorsan başlama motivasyon+disiplin çok önemli bu işte. Tamam ben hazırım dediğin an 3-4 gün bi ısınma olarak spora git ve diyetini başlat ondan sonra 1-2 gün dinlen ve programa başla.

    SUPPELEMENT TAVSİYESİ : Cla + L-carnitine yeterli olucaktır ama günde 2 paket ( uyanır uyanmaz ve spordan 1 saat önce Universal Animal Cuts ) öneriyorum ben . Supplementsiz daha iyi olur diyenler çıkıcaktır elbet eğer cevap veren olursa. Dediğim gibi ben tavsiye veriyorum doğrusu bu demiyorum ve kendi deneyimlerimi paylaşıyorum.

    Şimdiden kolay gelsin diyorum sana başarılar. Umarım istediğine ulaşırsın yine yardımcı olacağım birşey varsa özel mesaj veya konu üzerinden cevap girebilirim :)
     
  4. kuytkuytkuyt
    Offline

    kuytkuytkuyt Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    @1 haklısın yani belkide spor salonunda gördüğüm insanlar yüzünden böyle ön yargılıyımdır hepsinin omuz ve kol aşırı gelişmiş ama karın boş bide spor salonumda hocalar pek ilgilenmiyo diyetistyene gittim ama bir fayda sağladım diyemicem sürekli kilo vererek yağ yakmayı amaçlıyo benim yağ kilomu 7-8 e düşürene kadar zayıflamam demek şuan için 50 kiloya kadar düşmem demek yani eğer ilgilenebilirsen bir beslenme programı varsa bir deneyimi yada forumda göremediğim çok yardımcı olmuş olursun

    @2 suplement kullanmayı planlıyodum ama diyetistyenin ailemi bilgilendirmesi belkide onların ön yargısıyla suanda almam imkansız evde çatışma çıkar :) eğer yağ oranında bir düşüş olduysa bana verebileceğin bir program için minnettar kalırım
     
  5. melcan61
    Offline

    melcan61 Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Düzenli kardiyo !

    Onun dışında sabah kahvaltıda yumurta beyazı ve lor peynirini eksik etmedim. Öğlen ton balıklı salata veya salata tarzı ama proteinli bi öğün yaptım. Akşamda tavuk eti veya balık ile beslendim. Tabi yanında bol yeşillik ile beraber. Sporumuda hep öğle yemeğimden sonra yaptım L-carnitin alarak. Cla yı her öğünde 1 tablet aldım sadece. yağ oranım %30dan 19a kilomda 94den 75e düştü. 3ay sadece düzenli kardiyo yaptım o kadar . daha fazlasını yapardım ama yaklaşık 10 kere kaçamak yaptım ( pizza-fastfood yedim ) arada 2-3 kerede kardiyo kaçırmıştım.

    Kahvaltı önerisi : Yulaf Ezmesi yumurta beyazı ve 50 gram kadar lor peyniri.

    Öğle yemeği önerisi : Ton balıklı salata yanında 1 dilim esmer ekmek

    Akşam yemeği önerisi : 150 gram haşlanmış tavuk göğsü yanında roka maydonoz brokoli benzeri sebzeler ile birlikte.
     
    Son düzenleme: 27 Eylül 2013

Sayfayı Paylaş