Yağ yakmak / İncelmek için Programım İçeri :)

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Enes Drmz tarafından 25 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Enes Drmz
    Offline

    Enes Drmz Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2015
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar ;
    2 gündür yaptıgım detaylı araştırma sonucu kendimde uygulayacağım programı sizlere sunmak istedim
    Kendimi tanıtayım : 17 YAŞ - 1.75 BOY - 65 KG ( Kilon uygun diyenler cıkacaktır yağlı vucudum var benim istedigim derinin kemiklere yapışması )
    Öncelikle yaptıgım program gunluk almamız gereken karbonhidrat - protein - yağ değerlerini dusunerek yaptım. Burda biz 2-3 yıllık bodyciler değiliz ona gore bir program hazırladım umarım beğenirsiniz. Eksiğim varsa konu hakkında bilgili kardeşlerim yorumdan destek cıksın :) BAŞLAYALIM

    İncelmek için : Diyet + Kardiyo + Sabır tabiki :)

    Beslenme Günlüğü :

    KAHVALTI :
    1 Yumurta ( Haşlama veya az yağlı tavada ) - 1 Dilim tam buğday ekmeği - Yeşil Çay - Zeytin,peynir ( çok az miktarda )
    Ara Öğün : 40-50 gr Yulaf Ezmesi ( Kuru üzüm + İncir + Muz + Tarçın + Süt ) bu karışımda yapıyorum gayet güzel oluyor :) .
    ÖĞLEN : 100-150 gr Tavuk Göğsü,Köfte,Ton Balığı vb. ( Birini tercih edebilirsiniz ) - Salata
    Ara Öğün : 1 Yeşil Elma
    AKŞAM : 1 Kase Çorba - 100-150 gr Balık,Köfte,Tavuk Göğsü vb. ( Birini tercih edebilirsiniz ) - Salata

    Akşamdan sonra pek yemek yenilmesi uygun değil sıvı olarak kahve,çay(şekersiz) içebilirsiniz.
    Programı günlük karb. - protein - yağ - şeker tüketimine göre hazırladım. Yulaf ezmesini biraz tatlandırdım hem yenilmesi için hemde şekeri ordan azda olsa karşılayıp çikolata vb. ürünlere yöneltmemek açısından. Günlük 1400-1500 kalori civarı bi program yapıyor bana yeterli gibi geldi. ( Yorum serbest )

    Kardiyo Programı :
    Ben kendime koşu + basketbol + ip atlama gibi bir program hazırladım.
    1. Kardiyo Tipi :
    10 dk tempolu şekilde yürüyüş daha sonra 9-10 tekrarlı şekilde 1 dk 30 sn koşu 30 sn hızlı tempo yuruyus.
    2. Kardiyo Tipi :
    Esneme hareketleri ( googleden bakabilirsiniz ) - 30 dk basketbol ( boy uzatmayada faydası olur ) - 100-150 ip atlama.

    Kardiyoyu 2 çeşit yaptım hergün aynı şeyleri yaparak sıkılmayalım diye. Haftada 3 gün 1. tip kardiyo 3 gün 2. tip kardiyo 1 günde dinlenme olarak koyabilirsiniz.Çikolata,şeker,cips,cola vb. abur cubur hayatınızdan atın gitsin. Ben bu şekilde 65 kilodan 60 kiloya inip yağlarımıda max. düzeyde yakmayı planlıyorum. Hocalarım , abilerim , kardeşlerim yorumlarını,tavsiyelerini eksik etmesin lütfen :)

    İYİ FORUMLAR
     
  2. pashacan
    Offline

    pashacan Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    516
    Beğenileri:
    361
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    istanbul - bakırköy
    protein cok düsük geldi bana.
    en azından sabaha 8 yumurta akı vs eklemen sağlıklı olur.
    karboyu da düsürdüğün icin ciddi kas kaybı yaşarsın bu diet ile.
     
  3. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Kahvaltıda en azından 2 tam yumurta tüketmen yararına olur. 2-3 tane de beyaz ekleyebilirsin.
    Ara öğünde elma yerine 15-20 adet kuruyemiş (fındık, badem) tüketilebilir.
     
  4. Eviga.
    Offline

    Eviga. Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2015
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    protein için yağsız lor peynir yiyebilirsin.
     

Sayfayı Paylaş