Yağ yakma + kaslanma + sıkılaşma

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve Ivy tarafından 30 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Ivy
    Offline

    Ivy Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ergenlik dönemiyle birlikte kilo problemiyle tanışan biriyim, bu da demek oluyor ki en azından 10 yıldır bu problemle uğraşıyorum.

    Bugüne kadar birçok diyet yaptım, bazılarından sonuç alırken bazılarında başarısız oldum. Neticede aldığım kiloların bir kısmını öyle ya da böyle verdim. Kilolarımın bir kısmını verdikten sonra (biraz geç de olsa) tartıdaki rakamın hiç de önemli olmadığını anladım. Yani, tartıdaki rakam gün be gün azalmasına rağmen daha sağlıklı bir görüntüye kavuşmadım, tam tersine eskisinden daha formsuz bir vücut kaldı geriye. Vücut hakkında daha çok bilgi sahibi olduğumda, yani çok sonraları, anladım ki habire kaslarımı yakıp durmuşum. Tartıda daha az gelen ama her geçen gün daha güçsüz biri oldum.

    Şu noktada, tartının ne gösterdiği ile hiç ilgilenmiyorum. Anlamsız diyetlerin birinden diğerine atlamayı bırakarak ketosis diyetine başladım. Günlük protein ihtiyacımın altında alım yapmıyorum. Kırmızı etle aram iyi olmamasına rağmen (yiyorum ama çok değil) ton balığı, somon, tavuk eti, yumurta ve lor peyniri ile protein ihtiyacımı karşılıyorum. Karbonhidrat kaynağım yeşil sebzeler ve mantar. Carb yüklemesi yapmıyorum, gerek duymuyorum. Kilo takibi yapmıyorum artık tartıdan uzak durduğum için, sadece ölçüleri takip ediyorum.

    Beslenmeye ek olarak form kazanmak adına ağırlık kaldırıyorum. İlk gittiğim spor salonunda her şey yolunda gitmesine rağmen salondaki numunelik birkaç kadından biri olduğum için açıkçası rahatsızlık duydum ve başka bir spor salonuna gittim, kadınlara özel çalışma saatleri olan bir salona. Gelin görün ki, burada ortam güzel olmasına rağmen beni kaale alan ya da haftalık/ aylık bir çalışma programı hazırlayacak doğru dürüst bir hoca yok. Kendi kendime çalışıyorum ve bir ilerleme kaydedemiyorum.

    Uzun sözün kısası, ketosis diyeti eşliğinde haftalık/ aylık hangi ağırlık çalışmalarını kaç tekrarla yapmalıyım?

    Kadınlar ne kadar istese de öyle hemencecik kaslanamıyor biliyorum ama olabilecek en son noktaya kadar (herhangi bir takviye/supplement almadan) kas kütlemi artırmak, sıkılaşmak ve hacim kazanmak istiyorum.

    Tartı ile aram yok ama fikir vermesi için söylüyorum, aşağı yukarı 15 kilo fazlalığım var.

    Teşekkür ederim.
     
    Son düzenleme: 30 Temmuz 2012

Sayfayı Paylaş