Yağ yakma+İntermittent fasting+Low Carb başladı beyler

Konusu 'Beslenme Günlüğü' forumundadır ve Hafiy tarafından 7 Ocak 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Hafiy
    Offline

    Hafiy Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Selamlar arkadaşlar uzun zamandır bu diyeti yapıp yağ yakmayı düşünüyordum.Boyum 178
    kilom 80 17 yaşında bir lise 3 öğrencisiyim endomorph vücut tipine sahip birisiyim yarın resminide ekliyecem.Hergün en az 3 litre su , haftada 3 gün fitnessa gidiyorum ağırlık olarak 5x5 programı cardio olarak ise normal 45 dk lık kardiyo düşünüyorum diğer boş günlerde ise sabah yürüyüşleri yapabilirim sanırım ama aynı zamanda okul+tiyatro vs. gibi yerlere de gitmem gerekiyor ve beslenme olarak tavuk gögsüne hergün para yatıramadığım için protein ihtiyacını günde 10 tane haşlanmış yumurta 3 sarı 10 beyaz şeklinde+ve 500 gr lor protein şeklinde protein ihtiyacını karşılamayı düşünüyorum sonrasında yağ ihtiyacını zeytinyağ salata şeklinde kalori miktarı kadar alıp karbonhidratı ise 3-5 kaşık pilavla karşılamayı düşünüyorum.bu şekilde beslenmem ne kadar doğru bilmiyorum ama 1200-1500 arası bi kalori ihtiyacını karşılayarak bunu 40 gün sürdürmeyi düşünüyorum.

    Before fotoğrafları (Fotoğraf çekmekten poz vermekten falan pek anlamıyorum kusura bakmayın :D )
    http://i.hizliresim.com/a2EXPO.jpg http://i.hizliresim.com/Yrb43z.jpg http://i.hizliresim.com/8D18mV.jpg http://i.hizliresim.com/D4J3oz.jpg http://i.hizliresim.com/E5J3En.jpg

    1.Gün 07.01.2016 Perşembe
    Sabah geç kalktığım için yürüyüşe gidemedim hemen giyinip okula gitmek zorunda kaldım okulda bişey yemedim okuldan gelincede 3 bardak yeşilçay içip salona gittim ağırsağlamın 5x5lik antrenman programını uyguladım ardından 40 dakika bisiklette kardio yaptıktan sonra eve geldim.Saat 19.00 ve ben bu saate kadar hiçbişey yemedim ona rağmen hiç açlık hissetmedim diğer günlerin aksine antrenman yaparkende kendimi çok dinç hissettim daha enerjiktim eve gelir gelmez 5 haşlanmış yumurta yedim (2 si sarı 5i beyaz) bu 370 kalori tuttu.Yumurtaların ardından ara vermeden 11 fındık- 4 ceviz- 1.5 bardak süt -100 grama yakın köy peyniri tükettim ve tahmini olarak yumurtalarla beraber 1000 kalori aldığımı düşünüyorum.Yarım saat sonra 10 kaşık makarna 1 dilim kek şekersiz çay ve havuç tükettim buda zannediyorum ki 500 kalori falan tutmuştur.Gün boyu doğru düzgün su tüketemediğimden bu yediklerimden sonra 2.5 litre su tükettim ve bugünü bu şekilde tamamladım.
    --- Mesaj birleştirildi, 7 Ocak 2016 ---
    arkadaşlar beslenmem hakkında ve vücudumun şuanki hali hakkında yorumlarınızı istiyorum lütfen acaba kas kaybı fazla mı olur ?
     
    Son düzenleme: 7 Ocak 2016
  2. Hafiy
    Offline

    Hafiy Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Selamlar arkadaşlar uzun zamandır bu diyeti yapıp yağ yakmayı düşünüyordum.Boyum 178
    kilom 80 17 yaşında bir lise 3 öğrencisiyim endomorph vücut tipine sahip birisiyim yarın resminide ekliyecem.Hergün en az 3 litre su , haftada 3 gün fitnessa gidiyorum ağırlık olarak 5x5 programı cardio olarak ise normal 45 dk lık kardiyo düşünüyorum diğer boş günlerde ise sabah yürüyüşleri yapabilirim sanırım ama aynı zamanda okul+tiyatro vs. gibi yerlere de gitmem gerekiyor ve beslenme olarak tavuk gögsüne hergün para yatıramadığım için protein ihtiyacını günde 10 tane haşlanmış yumurta 3 sarı 10 beyaz şeklinde+ve 500 gr lor protein şeklinde protein ihtiyacını karşılamayı düşünüyorum sonrasında yağ ihtiyacını zeytinyağ salata şeklinde kalori miktarı kadar alıp karbonhidratı ise 3-5 kaşık pilavla karşılamayı düşünüyorum.bu şekilde beslenmem ne kadar doğru bilmiyorum ama 1200-1500 arası bi kalori ihtiyacını karşılayarak bunu 40 gün sürdürmeyi düşünüyorum.

    Before fotoğrafları (Fotoğraf çekmekten poz vermekten falan pek anlamıyorum kusura bakmayın :D )
    http://i.hizliresim.com/a2EXPO.jpg http://i.hizliresim.com/Yrb43z.jpg http://i.hizliresim.com/8D18mV.jpg http://i.hizliresim.com/D4J3oz.jpg http://i.hizliresim.com/E5J3En.jpg

    1.Gün 07.01.2016 Perşembe
    Sabah geç kalktığım için yürüyüşe gidemedim hemen giyinip okula gitmek zorunda kaldım okulda bişey yemedim okuldan gelincede 3 bardak yeşilçay içip salona gittim ağırsağlamın 5x5lik antrenman programını uyguladım ardından 40 dakika bisiklette kardio yaptıktan sonra eve geldim.Saat 19.00 ve ben bu saate kadar hiçbişey yemedim ona rağmen hiç açlık hissetmedim diğer günlerin aksine antrenman yaparkende kendimi çok dinç hissettim daha enerjiktim eve gelir gelmez 5 haşlanmış yumurta yedim (2 si sarı 5i beyaz) bu 370 kalori tuttu.Yumurtaların ardından ara vermeden 11 fındık- 4 ceviz- 1.5 bardak süt -100 grama yakın köy peyniri tükettim ve tahmini olarak yumurtalarla beraber 1000 kalori aldığımı düşünüyorum.Yarım saat sonra 10 kaşık makarna 1 dilim kek şekersiz çay ve havuç tükettim buda zannediyorum ki 500 kalori falan tutmuştur.Gün boyu doğru düzgün su tüketemediğimden bu yediklerimden sonra 2.5 litre su tükettim ve bugünü bu şekilde tamamladım.Arkadaşlar beslenmem hakkında ve vücudumun şuanki hali hakkında yorumlarınızı istiyorum lütfen acaba kas kaybı fazla mı olur ?
    2.Gün 08.01.2016 Cuma
    Bugün sabah uyanamadım ve servisi kaçırdım hemen hazırlanıp okula gittim nöbetçilik sırası bendeymiş öğle arası yemekhaneye pilav+patates + ızgara but+yoğurt gelmiş. 3-4 kaşık pilav 3-4 kaşık patates + 1 but ve 3 kaşıkta yoğurt tükettim sitelerden baktığım kadarıyla 370 kalori tüketmişim.Sonrasında eve geldim bugün intermitten fasting tarzı beslenemediğim için iştahım çok artmıştı ve 2 paket bisküvi+3 dilim pizza+4 dilim kek tükettim bunları bi anlık bi şehvetle tükettim maleseff ama sonrasında pişman oldum 3 litre su tükettim ve yarın diyete kaldığım yerden devam edicem bu kaçamak bir daha asla olmayacak.Bu arada konum forumda sanırım pek iplenmedi ama ben genede yazmaya devam edicem ve 40 gün sonraki değişimi atıcam.
     
  3. Franquez
    Offline

    Franquez Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    892
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    BURSA
    dostum sen kalori ihtiyacını doğru yap bence cok yanlıs yapıyorum 5 yumurta sarısı 50 kalori beyazı 15 kalori 145 kalori yapar bu 1.
    11 fındık 4 ceviz süt peynir fındık ceviz 200 kalori süt 90 peynir 150 desek 440 bu 2.
    10 kaşık makarna ortalama 150 gramdır oda 150 kalori 1 dilim kek 50-60 kalori havuc sayma çay sayma 300 kalori yaptı
    toplarsan 1000 kalori bide etmedi kas kaybından başka nolucak sabah aç karnına o kadar spor yapmışın bide hemen düzeltmeni tavsiye ederim:)
     
    Hafiy bunu beğendi.
  4. Hafiy
    Offline

    Hafiy Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    3.Gün Cumartesi
    Sabah 7 gibi kalktım hiçbişey yemeden tiyatro kursuna gittim sonra saat 12 de izin alıp kurstan çıktım eve geldim 1 saat falan oyalandıktan sonra aç olmama rağmen enerjiktim kendimi rahat hissediyordum hazırlanıp spor salonuna gittim 5x5 barfiks - squat - bench press + 35 dakika kardio ardından saat 4-5 gibi eve geldim.nenem gile yemek gitmesi gerekiyormuş bisikletle onu götürdüm en az 10 dakikalık yol nenemgile bırakıp geldikten sonra bile hala acıkmamıştım oysa ben bir endomorfum.Geldikten sonra 2 tavuk bacağı yağsız haşlama tükettim ardından ara vermeden 12 fındık 6 ceviz yedim sonra 2 portakal 1 saat sonra 5 haşlanmış yumurta 2si sarı 5 beyaz yumurtalar büyük diyetkoliğe göre 370 kalori tutuyor tavuk butlarıda büyüktü 2 adeti 650 kalori civarında falan bunlardan sonra ise 1 avuç kuru üzüm 1 ağaç kavunu ve 3 litre su tükettim.Ve bugün antrenmandan sonra karın kaslarımın çok daha belirgin olduğunu ancak kollarımın önceye oranla birazcık küçülür gibi olduğunu gördüm yada ben öyle zannettim bilmiyorum 1 kaşık zeytin yağ tükettikten sonra günü tamamladım.
    --- Mesaj birleştirildi, 9 Ocak 2016 ---
    kalori açığını karbonhidratla kapatsam kas kaybını azaltır mı ?
     
  5. Franquez
    Offline

    Franquez Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    892
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    BURSA
    günlük ihtiyacını hesapla ona göre kapat hangisi eksikse.
     

Sayfayı Paylaş