Yağ yakan besinler

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Ömer Faruk Pehlivan tarafından 12 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Ömer Faruk Pehlivan
    Offline

    Ömer Faruk Pehlivan Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaşlar evde zayıflamaya çalışıyorum kendimce günlük şınav squats ve kalça eritme egzersizleri yapıyorum bildiğim kadarıyla squats kalori yakan bir antrenman ve bu antrenmanların yanında yemeyi de kıstım günlük 2 öğün yiyorum belki sağlıksız ama sabah bitane yulaflı biski bi bardakta süt taki akşama kadar arada 2 tane haşlanmış yumurta yersem kepek ekmeği ile akşamda ne yemek varsa onu yiyorum bide akşam namazından sonra çıkıp yürümeye çalışıyorum fırsat olursa 45 dk kadar bunların yanında birde yağ yakan besinler var bunlar tam olarak hangileri bildiğim kadarıyla bunlar kırmızı biber falan bana bunları sayarmısınız okul açılana kadar verebildiğim kadar kilo vermeye çalışcağım kilom en son 95 idi yaş 15 boy 1.80 (pek fazla mekik çalışmıyorum göbek olduğu için zaten mekik kalori yakmıyor)
    edit:mekik göbek eritiyormu ? kalori yakmıyor onu biliyorum ama az bişe bakayım deidm netten mekik ile göbek eritileceği kanısına vardım
     
    Son düzenleme: 12 Ağustos 2015
  2. Gecce
    Offline

    Gecce Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    236
    Beğenileri:
    70
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Önce beslenme bölümünü oku. Yulaflı bisküviyle kahvaltı akşama kadar :) Baştan yanlış. Kahvaltıda kepek ekmeği, yulaf gibi karbonhidratlar ye 2-3 tam yumurta ye. Öğleni boş geçme yoksa kilo falan veremezsin.
     
  3. Ömer Faruk Pehlivan
    Offline

    Ömer Faruk Pehlivan Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    ne yalan söyleyim zaten amacım sağlıklı kilo vermek değil hızlı kilo vermek
     
  4. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardeş benden sana tavsiye hızlı kilo vermeye çalışma ben 8 ayda 42 kilo verdim vücudum sarktı ama bunu kafaya takmıom sadece kimseye önermem
     
  5. zeo64
    Online

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş