Yağ yakımla ilgili bir sorum var

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Kasımpaşa34 tarafından 4 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Kasımpaşa34
    Offline

    Kasımpaşa34 Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2011
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    142
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kadıköy
    Arkadaşlar ben şimdi yağ yakım yapıyorum. Ve değerlerim iyi belim her ay inceliyor. Fakat kolum bu ay 33den 32.5'a düşmüş. Bu normalmidir ?
     
  2. WildRose
    Offline

    WildRose Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    163
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Çok normal. Pazu kısmı da vücudun yağı depoladığı yerlerden biri. Haliyle ordan incelmiş olabilirsin, ki bu iyi ihtimal. Bir de yine çok sık rastlanan ama pek sevmediğimiz bir ihtimal var ki o da kas kaybı. Cardio antrenmanları sırasında kastan yakma durumu çok sık yaşanır.
     
    Kasımpaşa34 bunu beğendi.
  3. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    840
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Kolun büyük ihtimal kilo verdiğin için düşmüştür.Neden dersen dostum kiloyu vücudunun heryerinden veriyorsun yani sadece belindeki yağlar gitmiyor.Yani anlıycağın vücudunun başka yerlerindeki ölçülerde değişebilir.Ama belki bundan değildir başka neden olabilir ? dersek Overtraining oluyordur belki , belkide yeteri kadar beslenmiyorsundur ama ilk dediğim bu ikisinden daha mantıklı.
     
    Kasımpaşa34 bunu beğendi.
  4. Kasımpaşa34
    Offline

    Kasımpaşa34 Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2011
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    142
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kadıköy
    Yetersiz beslendiğimi düşünmüyorum. Antreman sonrası protein almaya dikkat ediyorum. Antreman günleri dışındada protein alıyorum. KH ve sağlıksız yağları çıkarttım sadece hayatımdan. Yulaf ve baklagillerden alıyorum sadece karbonhidratı. 3 gün ağırlık antremanım 2 gün cardio antremanım var. Göğüs bölgemde yağlıydı ilk başladığımda şimdi normalleşti.
    Kas yıkımı olmaması için nelere dikkat etmeliyiz peki ?
     

Sayfayı Paylaş