Yağ Yakım Döneminde Hangi Karbonhidratı Almalıyım?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve cciinnaarr tarafından 12 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. cciinnaarr
    Offline

    cciinnaarr Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2011
    Mesajlar:
    56
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Öncelikle herkese antrenmanlarında başarılar. Forumu uzun süredir takip ediyorum. Çok değerli bilgiler edindim. Fakat cevabını bulamadığım, farklı yerlerde farklı cevaplar bulduğum bir konu var.

    Boyum 1.79 kilom 78. Amacım aynı kiloda kalıp yağ oranımı %10-7 arasına düşürmek.
    Bu süreçte kompleks karbonhidrat mı yoksa basit karbonhidrat mı almam gerektiği konusunda kafam karıştı. Kana hızlı karışan karbonhidratlar mi yoksa yavaş karışan karbonhidratlar tüketmeliyim ? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
     
  2. legolas246
    Offline

    legolas246 Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    287
    Beğenileri:
    180
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara
    Yavaş sindirilen kompleks karbonhidratlar.
     
    cciinnaarr ve Danny Boy bunu beğendi.
  3. cciinnaarr
    Offline

    cciinnaarr Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2011
    Mesajlar:
    56
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    cevabın için teşekkür ederim. bugün salonda konuştuğum bir abi ise tam tersini söyledi kompleks karbonhidratlar yağ yakımını durdurur bunlardan uzak dur dedi. konuştuğum kişi de yıllardır bu işin içinde olan biri. acaba ben mi yanlış anladım diye düşündüm daha net aydınlatabilirmisin beni ?
     
  4. legolas246
    Offline

    legolas246 Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    287
    Beğenileri:
    180
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara
    Elimen geldiğince aydınlatmaya çalışıyım.

    Hızlı sindirilen karbonhidratlar yapıları gereği daha hızlı siniirilip kana karışırlar.Haliyle kan şekerini bir anda yükselir, kan şekeri çok hızlı bir şekilde yükselince pankreas kandaki bu fazla şeker beyine zarar vermesin diye insülin salgılar ve karaciğer ile hücrelerin şekeri depolamalarını ister.Zaten öncesinde yemek yediysek ya da glikoz depoları önceden dolu ise haliyle vücutta bu şerkeri yağa çevirerek depo eder bu da bize kilo olarak dönüş yapar.


    Ama diğer yandan kompleks karbonhidratlar yavaş sindirildiklerinden kan şekerini bir anda yükseltmediklerinden pankreası da zor duruma düşürmezler.Ancak fazla tüketildiklerinde yine tüm depolar dolduğunda vücut yağa çevirerek depo eder.


    Bu yazdıklarım lise biyoloji ve internet bilgisi, umarım seni aydınlatabilmişimdir.Yanlış bir bilgi yazdıysak affola.


    Saygılar.
     
    Son düzenleme: 12 Eylül 2011
  5. Rpac
    Offline

    Rpac Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.403
    Beğenileri:
    1.543
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır

    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Link :http://www.bodyforumtr.com/vbforum/ya-yak-c-lar-ve-f18.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/ya-yak-m-g-nl-f61.html


    Arama Kelimeleri : definasyon, yağ yakımı

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş