Yağ Yakımında yaptığım hata nedir?

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve terman tarafından 6 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. terman
    Offline

    terman Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Herkese Selamlar,

    2 aydır benzer programı yapıyorum. Halen sonuç 22.5 yağ çıkmakta. Nerede yanlış yapıyorum değerli yorumlarınızı rica ediyorum


    32 yaşında 102 kg 189 cm boyundayım. Haftada en az 3 gün spora gidiyorum

    Yemek Listem

    Sabah 6-7 yumurta bütün

    12.00 300 gr tavuk göğsü veya kıyma (kendi yağıyla)

    12.40 şirketten çıkan yemeklerden 3-4 kaşık tadımlık+ 1 kase yoğurt

    16.45-17:00 300gr kıyma veya et

    18.00 1 ölçek dyn isolated 1 ölçek protein tozu

    18.20 5-6 tablet universal 2700 amino

    18.30-8.45 antreman (15 interval ısınma+ 1. gün göğüs-önkol+ 2.gün sırt-arka kol +3.gün bacak -omus+20 interval çalışma)
    her bir bölge 2 şer gruplu toplam 4 haraket süper set 20-18-15-12

    örn
    benc press-şınav süper set 20-18-15-12 aralarda 45sn dinlenme
    ust gögus press-fly süper set 20-18-15-12 aralarda 45sn dinlenme

    8:45 6-7 tablet universal 2700 amino
    duştan sonra 1 ölçek protein tozu

    12.00-01.20 yatış 1 ölçek protein tozu+300-400ml süt ile beraber diğerleri su ile beraber

    Bezal metobolizma 2300-2450 arası
     
  2. EagleEye
    Offline

    EagleEye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2009
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle Merhabalar Bol Sporlar dilerim
    Definisyonda SÜT Ürünü olmaz
    Farkındaysanız sadece protein yüklüyorsunuz karbonhidrat olayınız yok
    Yemek yeme saatleriniz gayet güzel
    Yumurtayı bütün değil sadece beyazını yiyin normalde 1 2 tanesini bütün yeyin ama ben yememenizden yanayım
    Pirinç Haşlayıp et veya tavuk ile beraber yiyin pirinç biraz miğde bulandırıcı olsada yağ yakımında önde gelen besindir Ve Sporunuzda başlamadan 15 dakika cardiyo çıkışta 20 dakika olmak üzere Cardiyolar koyun ve ztn bol proteinli besleniyorsunuz Protein tozuna Gerek yok .weightlifterweightlifterweightlifter
     
    terman bunu beğendi.
  3. mixtime159
    Offline

    mixtime159 Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    2 aydır benzer program yapıyorum demişsin, vucut artık alısmıs ve cevap vermıyor olabilir. bu yuzden programını degıstırmenı tavsıye ederim.
    2. olarak kahvaltın cok eksik, yanına 1 kase musli yada yulaf ezmesi yersen daha mantıklı olur.Zaten diğer öğünlerine bakarsak karbonhidrat yok, vucut nerden enerji saglayacak proteinden mi?
    3. olarak gunde 2.5+ lt su ve ara öğünlerde yeşil çay içmeni öneririm.
    iyi forumlar.
     
    terman bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş