Yağ yakımıma kardiyo desteği

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve Santos tarafından 18 Şubat 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Santos
    Offline

    Santos Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Cambridge
    Arkadaşlar öncelikler herkese selamlar. Ben 8 aydır vg ile ilgileniyorum. Fakat 8 ay süreç içerisinde, 15 gün öncesine kadar pekde azimli ve doğru çalıştığım söylenemez. Fakat artık kararlıyım ve sorularımda bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Öncelikle 1.91 boyunda 90 kilo biriyim. İri bir görünümdeyim fakat kaslarımın üzerindeki yağlar sebebi ile pekde fit bir vucudum olduğum söylenemez. Haftada 3-4 gün salona gidip programımı uyguluyorum. Çok iyi bir diyetdeyim, günde minimum 170 gram protein (yaklaşık 100 gr. protein tozundan) + idman öncesi ve sonrası karbonhidrat alımım var ( idman sonrası akşam olduğu için daha dengeli şekilde) çok az da yağ ( ton balığından). Protein tozunun yanında yağ yakıcı kullanıyorum ürün, daha önce kullanıp gayet verim aldığım bir ürün.

    Beslenmem ve çalışmam çok iyi bir durumda fakat, yağ yakımı için gerekli olan kardiyoyu sağlayıp sağlayamadığım konusunda şüpheliyim. Gittiğim salon evime yarım saat uzaklıkta, gidiş dönüş olarak hesaplanırsa sadece ordan 1 saatlik yürüyüşüm var + ben gün içerisindede gayet aktif biriyim, yurtdışında ufak bir şehirde olduğum içinde arabaya ihtiyacım yok ve her yere yürüyorum.
    Bu kadar aktif olduğum için de, yağ yakımı için en önemli unsurlardan biri olan kardiyoyu malesef salonda gerçekleştiremiyorum, gerçekten idman sonrası çok halsiz oluyorum.

    Şimdi sizlere sorum şu olacak; Bahsettiğim egzersizler sizce yağ yakımım için yeterlimidir, yoksa illede benim salonda idman sonrası koşmam+bisiklet sürmem vs. gerekir mi?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
     
  2. sh0ck
    Offline

    sh0ck Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2010
    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Antalya
    anladığım kadarıyla fit bir vücuda saahip olmak istiyosun biraz yağlanman var tamam.. boyun uzun kilon boyuna göre çok ideal ağırlık antremanlarını kas eklemek için ağır giriyorsan eğer o kadar protein alıyorsan kesinlikle zorla dedim ben.. eğer yaza kadar fit bir vücudum olsun diyorsan ek olara hiit yada tempolu bir koşu yapman şart.. ama benim acelem yok 6 7 ay içinde vücudum fit olsun diyosan o diet ile ve ağır çalışmalarla zaten çokça kalori harcarsın ve vücudunu şekle sokarsın yani sorduğun sorunun formulü şu... = yaza kadar fitlik istiyosan + cardio hiiit , tempolu koşu / 6 7 ay içersinde olsun zamanla sorunum yok diyorsan böyle devam et derim.. :) iyi çalışmalar
     
  3. witchking
    Offline

    witchking Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    bence eğer yapabilirsen (ağırlık antrenmanına gücün kalabiliyorsa) koşuya dayalı kardiyoyu ağırlık antrenmanından önce yap. ağırlık antrenmanından sonra yapılan kardiyo (kasların antrenmandan sonra dinlenmeye ve besine ihtiyaç duyacağı için) kas yıkımını hızlandırır. bende yaklaşık senin ölçülerindenim ve yağlanma problemim var. mesela ben kardiyoyu ve ağırlık antrenmanını peşpeşe yapamadığım için sabahları aç karnına 45 dk ile 1 saat arası stadyumda koşu öğleden sonra veya akşam üzeri de ağırlık çalışması yapacağım. bakalım sonuç alabilecekmiyim.
     

Sayfayı Paylaş