Yağ Yakımı

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve cazador1453 tarafından 16 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. cazador1453
    Offline

    cazador1453 Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2012
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Meslek:
    Öğrenci (üniversite)
    Yer:
    İstanbul
    Ben spor salonuna gidiyorum.Diyet+cardio+ağırlık çalışma programı kurdum kafamda.Sizinle bunu paylaşmak istiyorum.Eksiklerimi söylerseniz beraberce daha verimli bir kilo verme programı oluşturmuş oluruz.Spor salonunda ilk önce 30dk veya 45dk hızlı tempoda yürüme.(Arada bir koşma) Koşu bittikten sonra mekik çekmeyi düşünüyorum biraz.Karın yağı yakmasada az çok sıkılaştırır ve karın kası yavaş yapıldığı için yardımcı olur.Mekik bittikten sonra 30dk bisiklet.Bisiklet bittikten sonra yine mekik çekebilirsem çekicem.Diyet programımı buraya yazmıyorum.Günlerim de şöyle;

    Pazartesi: Cardio
    Salı:Ağırlık Çalışması (Spor salonundaki aletlerden)
    Çarşamba:Cardio
    Perşembe:Cardio
    Cuma:Ağırlık Çalışması (Spor salonundaki aletlerden)
    Cumartesi:Cardio
    Pazar:Off


    Böylelikle max yağ yakımı ve minimum kas kaybı olmasını istiyorum.Hatta kas bile yapılabilir bence bu şekilde.Sizden önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.weightlifter
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Beslenmen onem kazaniyor bu durumda, ben sahsen agirlik cardio off agirlik cardio off yapmaya daha sicak bakiyorum.
     

Sayfayı Paylaş