Yağ yakımı ve kas yapılanması

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve Arda Onay tarafından 18 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Arda Onay
    Offline

    Arda Onay Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Bayraklı
    Arkadașlar merhaba 173 boyunda 70 kiloyum 19 yasimdayim yaklasik 1 sene lik fitness gecmisim var bölük bölük gittiklerimin toplamı.. futbol kulubunede gittim 1 sene kadar... son 6 aydır düzenli fitness yapıyodum ramazan dolayısıyla ara verdim simdi yeni bir salona kaydoldum 1 yillik ... antrenmanlari etkili yaptigimi dusunuyorum bacak idmaninada ozen gosteriyorum hatta programda yokken squati bile ekledim... kardiyo yapmayi kisa kesmem disinda herseyi fazlasiyla uyguluyorum... fakat beslenme sikintim var bogazima duskunum Allahtan metobolizmam hizli calisiyor kilo almiyorum fakat vücudum o kadar spor yapmama ragmen yagli belim kalin gogusler belirgin fakat yagli... bugun hocaya kuzenimin tavsiyesi uzerine kreatin ve whey optimum protein tozu kullanicagimi soyledim... bana senin vücuduna kreatin yerine bcaa daha mantikli olur yag yakimi acisindan dedi arastirdim ikisi arasinda kaldim sizce benim vucut tipime gore kreatin mi daha iyi olur yoksa bcaa mi? Ve bildigim kadariyla optimum wheyin icinde bcaa varmis gunluk almamiz gereken miktari karsilar mi bu yani biraz acacak olursak whey optimumla bcaa ayni anda kullanilir mi?
    (Vucudumun iri gozukmesini istiyorum ozellkkle gogus ve kol bolgesi) bunun icinde tavsiye verebilirmisiniz
     

Sayfayı Paylaş