Yağ yakımı refeed ile ilgili

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve Knec tarafından 3 Ekim 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Knec
    Offline

    Knec Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    81
    Ödül Puanları:
    38
    tesadüf eseri refeed diye bir terimle karşılaştım.3 aydır diyet ve spor yapıyorum.Ayda ortalama 3,3-5 cm belden inceliyorum interval kardiyo sayesinde çok yararını gördüm.Normalde yaptığım diyetten hiç bi şekilde ödün vermedim şimdiye kadar yalnız bu refeed olayını duydum.Haftada 1 refeed yapmak (haftada 1 gün düşük karbonhidratli diyetten dolayı vücutta tükenen glikojen depolarini olabildiğinde doldurmak için karbonhidrat depolamak) yağ yakımında yararlımı yararlıysa ne kadar yararlı duyan,bilen uygulayan varsa tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.
     
  2. Coyote
    Offline

    Coyote Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.626
    Beğenileri:
    1.555
    Ödül Puanları:
    123
    vücutta glikojen depoları tükenmez. Vücutta glikojen depoları azalır. Eğer kas kaybedersınız vücut daha az glikojen depolar. Çünkü glikojen alınan fazla karbohidratın kaslarda ve karaciğerde depo edilmiş şeklidir dahada fazla aldıysanız yağa çevrilir.

    Ancak karaciğerde glikojen stoğu vardır, siz insulini en alt seviyelere çektiğinizde vücut glikoz yada glikojeni yakıt olarak kullanmayı bırakır ve korumaya başlar.

    Bundan sonra Ketosiz evresi başlar, Eğer gun içerisinde belirli miktarlarda karbohidrat alıyorsanız orneğin 100-200 gr gibi ketosiz evresine girilmez. Ancak gunluk 30-40 gramlara düştüğünüzde ketosise girersiniz. Ketosis evresinde kas kayıbı olmaz.

    Ancak dusuk karbohidratlı bir diyet kaslardada kayıplar yaratır. gereğinden daha az alınan karbohidrat nedeniyle ve harcanan fazla enerji nedeniyle
    Kortizol yükselmesi eksik enerjiyi kaslar ve yağlardan tamamlayacaktir.

    böylece Zamanla kilo verımıde duracak ve yavaşlayacaktir. Doğal olarak metabolizma hızı dedikleri vücudun enerji harcama ve tüketme kapasitesi düşecektir.

    Yağlarıda kestiyseniz eğer, Vücutta yapılan steroidlerde(hormon) dusme olacaktir.

    Yağ yakımının durması buradan kaynaklanır.
     
    Knec bunu beğendi.
  3. Knec
    Offline

    Knec Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    81
    Ödül Puanları:
    38
    ben sadece bunu duyduğum için normalden faydası olurmu diye sordum.Yağ yakımım gene belli bi düzeyde çok araştırdım başlamadan önce, 4 ayda 13 cm bel 11 cm basenden inceldiysem gögüsten 2 cm koldan anca 1 1.5 cm incelmişimdir oda üstündeki yağlardır heralde. günlük 20 gr yağ 100 120 gr karbonhidrat 120gr protein besleniyorum, tuzda fazla kesmedm vücuttan su fazla atmamak için ve bol bol su içiyorum, yani olabildiğince yağları yakmaya çalışıyorum.Hatta sadece vücut ölcülerimi göz önünde bulunduruyorum, kiloma bile bakmıyorum yanıltıcı olabildiğini bildiğim için
     
  4. Coyote
    Offline

    Coyote Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.626
    Beğenileri:
    1.555
    Ödül Puanları:
    123
    Yağları arttir eski diyet duzenine döndüğünde daha fazla kilo almak istemiyorsan bunu yap.

    3 ayda gideceğin yere 4 ayda gidersin değişen bir şey olmaz.
     
    Knec bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş