yağ yakımı mı hacim çalışması mı?,yardım lütfen

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve efendi87 tarafından 19 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. efendi87
    Offline

    efendi87 Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2008
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Merhaba arkadaşlar.189 boyum 83 kiloydum 3 ay evvel.3 aydır spor yapıyorum salonda.Şu an 90 kilo oldum.Kalçam ve bacaklarımdaki yağlanmadan ötürü pantolonlarımı zor giyebiliyorum.Bunu bir alarm olarak yorumluyorum.Bana ne önerirsiniz?

    1-Hacim çalışmayı ağırlık vs ağır çalışmayı bırak,kardiyoya odaklan,yağ yak.Beslenme şeklin protein ağırlıklı olsun.(Bunu istemiyorum çünkü hacim kazanmam gerekiyor gövdem küçük)

    2-Hacim çalışmaya devam et,kiloyu umursama.(bu da kabul edilemez çünkü dediğim gibi kalça ve üst bacak çok kalınlaştı yağ vs'den dolayı.)

    3-Bana sizlerin önereceği orta yolcu bir formül.Hem hacim kazanmaya devam edip aynı zamanda 3 ayda spor yaptıgım dönemde kalça ve üst bacaklardan ağırlıklı olarka aldıgım yağları yakabilmek.Bu durumda beslenme tarzım nasıl olmalıdır.Eğer protein agırlıklı olursa antrenmanlar karbonhidrat eksiğinden ötürü az verimli geçecek.Öte yandan karbonhidrat da almaya devam edersem yağ miktarı daha da artabilir mi diye endişeleniyorum.


    Arkadaşlar kafam gerçekten karışık bana yardımcı olun.Her yeri okudum ama bir sonuç çıkaramadım,boşa spor yapıp hamallık ypamış olmak istemiyorum.Doğru stratejiyi bulmamda yardımcı olur musunuz


    Saygılar
     

Sayfayı Paylaş