Yağ Yakımı L carnitin ve Protein tozu kombinasyonu

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve chanceisgood tarafından 22 Ekim 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. chanceisgood
    Offline

    chanceisgood Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Merhaba arkadaşlar önxwlikle iyi günler dilerim bir konuda yardımınızı bekliyorum

    Ben 17 yaşındayım 1.93 boyum var ve 104 kiloyum.

    Beslenmeme dikkat ediyorum son 2 haftadır ve yağlı bir yapım var diyebilirim çoğuda göbek ve bel çevremde göğüs çevremde hafif yağlanmaya başladı :)

    Kullandığım yağ yakıcı
    Olimp L-Carnitine 3000 Shot 20 Ampul | Supplementler.com

    Protein tozu
    http://www.supplementler.com/urun/muscletech-nitrotech-performance-1816-gr

    Kimisi diyor protein tozu içme zararlı(vücudun yağlı olduğun için kas yaparsın)

    Günlük protein ihtiyacım Her bir kilo x2 diye araştırdım yani benim almam gereken
    208 gr proteini besinlerden almam imkansız gibime geliyor öğrenciyim çünkü

    Sizce doğrumu yapıyorum yanlışmı yanlışım varsa düzeltin teşekkürler :)bench_O
     
  2. Tun4
    Offline

    Tun4 Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2010
    Mesajlar:
    301
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Merhaba,

    Tam olarak amacın nedir onu söylersen daha sağlıklı yardım alabilirsin. Hedefin sadece yağ yakmak mı? Kas yapmak istemiyor musun? Vücut çalışmıyor musun? Kas yaparsın demişler, bunun nasıl bir zararı olabilir.
     
  3. jimraynor
    Offline

    jimraynor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    958
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    Yer:
    Antalya
    yurtdışındaki en doğru definisyon tabirini anlatıyorum. kas kilonuzx1,5-3 gram proteindir.

    türkiyede bu saçma sapan bir mantığa büründü 100kg olan sporcuyla 100kg olan yağ oranı yüksek iki kişi de 200gram protein alırsa bu büyük saçmalıktır.

    bu yüzden yağ oranının çok yüksek olduğunu yani %30larda olduğunu varsayarsak yaklaşık 70kg gibi yağsız kas kütlesine sahip olduğunu çıkarıyoruz.

    bu yüzden 140 gram gayet iyidir. hatta diyetinde bcaa gibi supplementler varsa 120 bile alabilirsin. 200 senin için çok yüksek bir rakam yağ yakmanı da çok zorlaştıracaktır..

    l-carnitini cardiodan önce 1.5gram olarak al..
    protein tozunu idmandan önce VEYA sonra al.. idmanın çok geç saatte ise 8-12 gibi o zaman idman öncesi al. idmanın 5-6 gibiyse idman sonrasına bırakabilirsin..

    toplamda 120-140 gram karbonhidrat senin için yeterlidir. bu karbonhidratın tamamını akşam 8den önce glisemik indeksi düşük karbonhidrat kaynaklarından al..
     
  4. chanceisgood
    Offline

    chanceisgood Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Amacım sarkmaları en aza indirmek sağlıklı kilo vermek bir anda değil fakat etkili kilo vermek yani kilo verirken sadece kardiyo olarak vermek değil ayrı zamanda kondisyonumu dayanıklılığımı arttırmak güçten düşmemek
     
  5. chanceisgood
    Offline

    chanceisgood Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Bunlara ek olarak CLA+L-carnitin kombinasyonu yapsam fena olurmu yardımlarınızı bekliyorum
     

Sayfayı Paylaş