yağ yakımı için ne kadar doğru yapıyorum?

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve playertwo tarafından 27 Nisan 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. playertwo
    Offline

    playertwo Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    100
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Edirne
    amacım yağ yakmak, sabah kalktıktan sonra bir bardak süt ve 1 yumurta yiyip stad çevresinde 30 dak. hafif tempo koşuyorum ardından 100 metre %70 hızda koşu 100 metre yürüyüş yaparak 8 tekrarda tempolu koşuyorum ardından esneme hareketleri ve karın kası çalışarak antremanımı bitiriyorum . merak ettiğim husus aç karına kendimi çok mu zorluyorum? antremanlarımı ne kadar doğru yaptığımı merak ediyorum?
     
  2. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    Değerli üyemiz;

    Konunuz ilgili bölüme taşınmıştır

    Lütfen başlık açarken en doğru bölüme başlık açmaya özen gösteriniz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekib
     
  3. jormakka
    Offline

    jormakka Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    117
    Beğenileri:
    50
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mimar
    Yer:
    Frankfurt am Main
    Vücut yag yakimini yaptigin training ve beslenmede dogru zamanlamayla ögrenebilecek yetenektedir. Bunun icin sabahlari ac karinla cardio yapman da yarar var, bu durumda vücudun daha sonraki süreclerde yag yakimi yetenegini güclendirmis olursun. Insulin salgisini etkileyecek herhangi bir besin kaynagi cardio öncesinde alindiginda bu yag yakimini engelleyebilir. Ben sahsen sabahlari yaptigim Interval Training öncesi ve sonrasi (ilk besin yaklasik iki saat kadar sonra) hic birsey yemiyorum. (Spor sonrasi Yag Yakimi Effektinden yararlanmak icin) Vücut cardio sirasinda kasproteinlerinden degil de BCAA Proteinlerinden yararlansin diye trainingden önce yalnizca 5-10 gr kadar BCAA aliyorum.
     
    playertwo bunu beğendi.
  4. dr.ismael
    Offline

    dr.ismael Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2010
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    94
    Ödül Puanları:
    0
    sütü light olarak kullan sabah sporun erçekten senin için çok iyi bir yağ yakımı yolu. ayrıca spordan sonra duşdayken vucuduna masaj yapmayı ve sıcak suyla duş almayı dene (işe yaramaz gib geliyor ama yarıyor) ayrıca spordan önce bi kahve içebiliyorsan metabolizman hızlı olacaktır

    kolay gelsin
     
  5. kytol
    Offline

    kytol Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bursa
    doktor olan bir komşumdan duymuştum aç karnına spor yapınca enerji yağlardan karşılanıyormuş ama şeker hastasıysan dikkat et
     

Sayfayı Paylaş