Yağ yakımı için kardiyo antrenmanım hangisi olmalı ?

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve tosunpaşa123 tarafından 12 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. tosunpaşa123
    Offline

    tosunpaşa123 Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Kardiyoyu antrenman sonrası 20 dakikalık tempolu yürüyüş şeklinde mi yoksa antrenmandan sonraki gün 15 dk bisiklet 20 dk tempolu yürüyüş şeklinde mi yapayım ?
     
  2. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Bu konu tartışıldı forumda istersen bir araştır derim.Birde tavsiyem 7 gün full ağırlık çalışmadığına göre antreman sonrası diğer gün cardio 15 bisiklet 20 dk yürüyüş + eliptik varsa yoksa 20dk yürüyüş üstüne koşu gir en az 10 dk böylece sabit cardion 45dk sürmüş olur.Ağırlık idmanından 8 saat sonra veya öncede cardio yapabilirsin..
     
  3. batuhan1988
    Offline

    batuhan1988 Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Forumda tartisilan konuyu bilmiyorum ama benim bildigim su. Yag yakmak ici kalp ritmini sabitmini belli bi seviyede tutarsan vucut yag yakmaya baslar. Yanlis hatirlamiyosam max nabizin yuzde 60 i kadarinda yag yakimi en verimli sekilde yapiliyor. Max nabizinin bi hesabi var bunu google da ararsan bulursun. 20 dk sabah 20 dk aksam olmak uzere 2 ayri zamanda yaparsan daha iyi bir aylik duzenli bi kardioda bu sureyi artirmalisin. Kardionun temeli yukarda anlattigim gibi olduginu dusunursen hangi aletle kardio yaptigin cokda onemli degil. Bu yuzden hangisinde sikilmiyorsan onda kardionu yap. Sahsen ben eliptikle kosu bandini seviyorum. Bazen eliptik zevkli geliyor bazende kosu bandi. Senin zevkine kalmis.
     

Sayfayı Paylaş