Yağ Yakımı için HIIT

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve Storm_Wind tarafından 17 Kasım 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Storm_Wind
    Offline

    Storm_Wind Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
  2. Eresbos
    Offline

    Eresbos Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    882
    Beğenileri:
    546
    Ödül Puanları:
    103
    Yer:
    istanbul
    Bende kardio yu hiit seklinde yapiyorum. Daha iyi verim aliyorum. 1 saat yapacagim kardio yerine 20dk hiit yetiyor. Fakat 2dk depar,1 dk dinlenme yapmak icin cok saglam bir kondusyona sahip olmak lazim. Ben 1dk depar 1dk yuruyus yapiyorum ve yuruyusteki o 1dk da nefes nefe kaliyor insan.su icerken bile zorlaniyorum. Ama inanilmaz bir performans artisi sagliyor.insani daha zinde ve direncli yapiyor. Kolay kolay yorulmuyorsunuz. Mesela eskiden merdivenleri cikarken nefes nefese kalirdim. Simdi kosarak cikiyorum,insanlar arkamdan baka kaliyorlar :)
     
  3. Storm_Wind
    Offline

    Storm_Wind Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Evet uzun süren kardiyolardan çok daha etkili. Zaten yazıda da faydaları mevcut. Ben de cardio çalışmalarımı bu şekilde yapıyorum.
     
  4. dishiwelet
    Offline

    dishiwelet Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2009
    Mesajlar:
    887
    Beğenileri:
    515
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    fitness antrenörü
    Yer:
    antalya
    Kesinlikle Katılıyorum hiit inanılmaz derecede faydalı 40 dk haftada 3 gün deparlar vücut ağırlığıyla yapılan hareketler sınav squat lunge vs gibi zıplamalar vs şeklinde Yaptım ciddi bir yağ yakımı elde ettim ama vücut bir süre sonra buna da alışıyor o Yüzden değişimli uygulamak gerekiyor
     

Sayfayı Paylaş