Yağ yakımı için doğru kardiyo nasıl yapılır?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Umut74 tarafından 5 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Umut74
    Offline

    Umut74 Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar yağ yakımı için kardiyo konusunda uzmanlar ve hocalar dahi ikiye ayrılmış durumda. Bir bölümü "Yağ yakımı 22 -23 dakikadan sonra başlar. Dolayısıyla en az 30-40 dakika hızlı tempo yürüyün" demekte. Ayrıca koşma halinde yağ değil, karbonhidrat depolarından yakım yapıldığını, dolayısıyla koşmaktansa hızlı tempo yürümenin daha uygun olduğunu da söylemekteler.
    Bunu yanı sıra 20 dakika kadar koşunun en ideal yağ yakım yolu olduğunu söyleyenler de var. Detaya inersek antreman başında kardiyo yapılması durumunda antreman sırasında da yağ yakımı devam edermiş. Dolayısıyla antreman öncesi yoğun kardiyo yağ yakımını hızlandırıyor ama hacim yapmak isteyenler için de ideal bir durum olmuyor gibi bir sonuç çıkabilir.
    Bu konuda bilgili arkadaşlar beni aydınlatırlatırsa sevinirim. Ben şu an, en az yarım saat hızlı tempo yürümek gerektiği yönündeki düşünceye daha yakın gibiyim ama tam da emin değilim.
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Forumdaki "En Çok Sorulan Sorular ve Cevapları" isimli baslıgı okumak icin tıklayınız



    Arama Kelimeleri : cardio, kardio



    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş