yağ yakımı için cardioya ağırlık antrenmanı eklemek

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve witchking tarafından 23 Şubat 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. witchking
    Offline

    witchking Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar yaklaşık 6 aydır koşu bandı ve bisiklet ile 25 kiloya yakın bir kilo verdim. şuan 191 boyunda ve 95 kilodayım. amacım yaza kadar plaj vücudu ilede tabir edilen fit ve biraz kaslı bir vücut elde etmek. yaza kadar yaklaşık 4 ay gibi bir sürem var. ben bu 4 ay içerisinde nasıl bir çalışma stratejisi izlemeliyim? vücudumda yoğun olarak meme göbek ve bacak bölgelerinde yağ var fakat kiloma göre ince bir görünüme sahibim. arkadaşlarım artık ağırlık çalışmalarına başlamamı kas kütlesi oluştururken yağlarında eriyeceğinden söz ediyorlar ki forumdan okuduğuma göre böyle birşey sözkonusu değil. benim fikrim ise şimdiye kadar sadece koşu ve bisiklet ile gerçekleştirdiğim antrenman programıma ağırlık çalışmalarınıda eklemek ve günlük kilo başına yaklaşık 2 gr protein alarak hem yağ eritip hem kas kazanmak. Sizce bu yöntemle 4 ayda fazla olan yaklaşık 10 kilo yu verip belirgin kas hatlarınada sahip olabilirmiyim? yoksa şimdiye kadar uyguladığım cardio antrenmanına devam edip önce yağsız bir vücuda sahip olup sonra ağırlık çalışmalarına mı başlamalıyım? yardımcı olursanız sevinirim bu kadar yol katettikten sonra herşeyi berbat etmek istemem. teşekkürler...
     
  2. cadocx
    Offline

    cadocx Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.037
    Beğenileri:
    404
    Ödül Puanları:
    0
    ağırlık kesinlikle çalış en baştada yapabilirdin haftada 4 gün ağırlık 2 gün kardiyo ve diyet ile hedefine ulaşabilirsin
     
    witchking bunu beğendi.
  3. witchking
    Offline

    witchking Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler. peki supplement olarak sadece antrenman sonrası kas yıkımı olmasın diye whey protein tozu kullanmayı düşünüyorum. bu 4 aylık süreye birşeyler sığdırmak için sizce gereklimidir?
     
  4. witchking
    Offline

    witchking Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    peki hergün 45 dk düşük yoğunluklu cardio çalışması yapıp ondan sonrada ağırlık çalışması yapsam günlük kilo başı 2 gr protein alımına dikkat etsem aynı zamanda yağ yakıp kas inşaa edebilirmiyim?
     
  5. okankut
    Offline

    okankut Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    464
    Beğenileri:
    309
    Ödül Puanları:
    73
    4 ay için beklentini çok yüksek tutma, ağırlık çalışmasını ön planda tut, beslenmene dikkat et, whey kullanabilirsin.
     

Sayfayı Paylaş