Yağ yakımı için besin önerileri?

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve relax123 tarafından 15 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. relax123
    Offline

    relax123 Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yağ yapmayan ve yakan hangi besinler vardır önerilerinizi alabilir miyim?
     
  2. basket92
    Offline

    basket92 Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2014
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    sporcu vre antrenör
    Yer:
    konya
    Yeşil çay günde 2 bardak iç,kahve iç antrenmandan önce.Sebzelerin karbonhidrat oranı dusuk olan brokoli gibi sebzeleri kullan.günde bir kez yag yakımı için elma,greyfurt veya portakal ye.hıtt antrenmanı yap.Protein oranını arttır karbonhidrat oranını yükselt.Glisemik degerlere bak.yag yakmak amacın ise kuru yemişlerden uzak dur,aburcubur kesın yemem..
     
  3. Fitmale
    Offline

    Fitmale Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2014
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bayan
    Karbonhidrati yuksek tutarak nasil yag yakacak onu anlamadim karbolar neredeyse tuz kadar su tutuyor vucutta ayrica kuruyemis olayinada katilmiyorum kavrulmamis dogal kuruyemisler ara ogunlerde hem tok tutuyor hemde enerji veriyor buda yorulmadan cardio ve kas calismasina olanak sagliyor diyet doneminde en cok tukettigim seyler yesil cay icine mate de ekliyordum istahi keser ciddi anlamda pomelo kurusu baharatcilarda bulabirsin taze meyveler mideyi asidik yaptigi icin aclik hissini arttiriyor ama kuru meyveler cok daha iyidir kilo vermek isteyen birisi icin ama illa yaş meyve istiyorsa caniniz ananas yiyin yag yakimina yardimci seker orani dusuk bunun yaninda yogurt tuketmek yag yakimina ozellikle bel bolgesindeki yaglari daha hizli yakmak icin birebir mumkunse light olsun


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. NEBUKADNEZAR
    Offline

    NEBUKADNEZAR Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2013
    Mesajlar:
    558
    Beğenileri:
    245
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakarya
    Karbonhidratın yüksek olduğu diyetler su tutabilir ama ben kendim de low carba yakın bir oranda düsük karb diyeti yapıyorum fakat karbonhidrat oranı %45%50 olan diyetlere de destek veriyorum.Vücudun su tutması yağ yakılmayacağı anlamına gelmez.Yağ yine yakarsın ama belki cok farketmezsin derinin tuttuğu sudan dolayı.Ama yağ yakarsın.Yağ yakmak karbla yağla alakalı değil günlük kalori açığı ile alakalıdır.Kardio ile bu açığı arttırırsınız + yönden yüksek nabızla kardiyoda hem beslenmeden kal açıgı yaratarak yağ yakımına dolaylı yoldan destek olmuş olursunuz hem de yüksek nabız sayesinde o anda da az az yağ yakabilme şansınız olur bu da sizin hedefe ulaşma zamanınızı azaltır.Karb konusuna gelirsek.Karbonhidratın yüksek tutulduğu diyette yağ yakarken kas yapma şansınız biraz daha fazladır.Bana kalırsa yağ yakarken kas yapamazsınız vesaire tamamen broscience'dır.Bence yapılabilir.Karb yüksek olduğundan antremanlarda çok sağlam kilolara girme şansınız var,şahsen karb fazla aldığım zaman(350) her kolda 32.5 kg dumbellarla incline dumbell press 10tekrar yaparken şimdi(145gr karb alarak) 25kilolarla 8tekrarda son 2tekrarda yardım istiyorum.Yüksek ağırlıklara girdiğinizde de o karblar sayesinde hem ağır calısmıs olursunuz hem de kaslarınızın dolaylı yoldan daha fazla gelişmesi imkanı olur.
     

Sayfayı Paylaş