Yağ yakımı için öneri

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve GreenStreet tarafından 28 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. GreenStreet
    Offline

    GreenStreet Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2012
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Sistem Uzmanı
    Yer:
    İstanbul
    Yaş 22,boy 183 , kilo 80.Yaklaşık 4 aya yakın vg yapmaktayım.Şuan weiderin protein tozunu kullanıyorum.Antrenman şeklim 2 gün çalışıp 1 gün dinlenme şeklinde.Buna ek olarak yağ yakımı için sabahları koşuya çıkmayı planlıyorum.Antrenman yaptığım saatler genelde 17:00-18:00 civarı.Koşuya sabahları 07:00-08:00 cıvarı çıkmayı planlıyorum.Amacım düzgün bir vücut yapmak yağlardan kurtulmak daha fazla kilo vermemeliyim diye düşünüyorum.Mininumum kas kaybıyla yola devam etmek :) .

    Sorulara gelicek olursak;

    1-Antrenman yapacağım günler mi çıkmalıyım koşuya yoksa boş günlerde mi yapmalıyım bu koşu işini?
    2-Koşu tarzı olarak HIIT koşu öneriyorlar sizce bu şekilde mi koşmalıyım?
    3-Yiyecek olarak nelerden kısmalıyım?(Şuan kızartma yemiyorum.Beyaz ekmek doyana kadar yiyorum :).Şeker çayıma falan atıyorum komple kesmedim.Yağ olarak zeytin yağı kullanıyorum.Kahvaltıda haşlanmış yumurtam normal bir öğündede tavuk kesinlikle oluyor.)
    4-Son olarak Carnitin kullanmayı planlıyorum.Kullanmalı mıyım veya başka bir supplement kulllanmalı mıyım ?(Animal cuts kullandım 3 ay önce bir etkisini göremedim.)

    Yardımcı olabilirseniz sevinirim.Şimdiden değerli düşünceleriniz ve tavsiyeleriniz için teşekkürler...
     
  2. pijamap
    Offline

    pijamap Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2012
    Mesajlar:
    196
    Beğenileri:
    115
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    inşaat mühendisi
    Yer:
    istanbul
    1. Koşu ile ağırlık antrenmanın arasında 10 saat kadar aralık olacağı için bana kalırsa antrenman günü ile boş gün çıkman arasında bir fark olmayacaktır, haftada 3-4 gün olmak üzere dilediğin gün çıkabilirsin.
    2. Koşu tarzı kişiye göre değişiyor, bence ağırlık antrenmanı yapmayacağın gün çıktığın koşularda dalgalı hız yöntemini denersen daha verimli olma ihtimali yüksek. Ağırlık antrenmanının olduğu günlerde ise ortalama bir hız ile koşu yaparsan akşamki efordan ötürü yıkımı engellemiş ya da minimuma indirgemiş olursun.
    3. Kişi, kilolu da olsa, fit vücut sahibi de olsa ne kızartma, ne beyaz ekmek yememeli. Canın çektiği zaman; o da haftada 1 ya da 2 seferi geçmemek kaydı ile bir miktar şeker yiyebilirsin.
    4. L-karnitin kullanabilirsin, ben de kullanıyorum fakat yararı ne denlidir tam yorum yapamayacağım. En azından placebo etkisinden faydalanır ve motive olursun diye düşünüyorum.
     
    GreenStreet bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş