Yağ Yakımı - Antrenmanım - Hydroxycut

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve masterofdeath tarafından 1 Ekim 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. masterofdeath
    Offline

    masterofdeath Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    Gemi Kaptanı
    Yer:
    İstanbul
    Merhaba arkadaşlar,

    Yaklaşık 6 haftadır salonda kardiyo ve ağırlık antremanları yapmaktayım.

    Yaşım 29 - Boy 185 - Kg 92

    Problemim göbek bölgesi ve üst göğüs bölgesindeki yağlanma. Hydroxycut Hardcore Pro series 2tablet sabah kahvaltı sonrası - 2tablet spordan önce şeklinde kullanıyorum.

    Programım şu şekilde.

    1saat15 Dk toplam antreman - 5gün çalışma 2gün haftasonu off

    -20 Dk Isınma - Koşu bandı eğimde hızlı tempo yürüyüş (8-10-12-16 eğim 6.7 -7.0 hız ve 2 dakika eğimsiz 10.0 hız koşu)

    -Sonrasında yarım mekik eğik sehpada (Incline bench crunch) (15-12-10-8 tekrar)
    -Özel Alette Diz Çekme (Knee Raise) (15 -12 - 10 - 8 tekrar )
    -Butterfly ( 15 -12-10-8 tekrar 45-55kg)
    -Makinede kollarla yukarı çekiş (Machine arm curl) (10x4 tekrar 15kg)
    -Oturarak kürek çekiş (Seated row) (15-12-10-8 tekrar 45-50kg)
    -Makinede oturarak yukarıdan gögüse vbar çekiş (Lat pulley vbar) (15-12-10-8 tekrar 50kg)
    -Makinede oturarak göğüs açma kollar arkaya (15-12-10-8 tekrar 60kg)
    -Lat pulley geniş bar gögüse çekme (15-12-10-8 tekrar 50kg)
    -Oturarak itme (Chest press) (15-12-10-8 tekrar 45kg)
    -Oturarak göğüs dayalı çekme (15-12-10-8 tekrar 60 kg)

    Sorum ise şu programım genel olarak nasıldır? Karın ve göğüs için olan programı yazdım. Beslenmeme dikkat ediyorum ancak haftada 1 gün hamburger menü kaçağı oluyor :) Şu an 6. haftadayım güçlenme var ancak yağ yakımı az gibi geliyor.

    Önerileriniz nelerdir?
     
  2. sh0ck
    Offline

    sh0ck Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2010
    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Antalya
    amacin oncelikle yag yakmak ise kardio biraz eksik gibi kosu olarak onu 30 dk + karin egzersizlerine cikarman lazim ornegin 5 dk yuruyus isinma olarak 30 dk kosu ve bunu kondsyonun gelistikce süre olarak arttirabilirsin ve yine son 5 dk yuruyus yaparak bitirebilirsin diyet olarakta duzenli disiplinli bir diyet olusturmalisin bu konuda bilgilerde forumda mevcut kolay gelsin
     

Sayfayı Paylaş