Yağ yakıcı

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve berkerkan7 tarafından 13 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. berkerkan7
    Offline

    berkerkan7 Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2014
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar herkese selam sizden bir konuda yardım isteyeceğim şimdi bana kutu şeklinde olmayan bar şeklinde (sıvı tercihim) yağ yakıcı tarzı suplement önerirmisiniz şuanda stacer 2 zero shot kullanıyorum antrenmandan 30 dk önce içiyorum bir ampul bu arada yaşım 16 kilom 82 boy 182 cm yaşıma uygun birşey olmalı istememin sebebi kilo problemim var ve uzun zamandır spor yapmama rağmen veremdim kiloları çok fazla bu arada beslenmeme de dikkat ediyorum şimdiden teşekkürler


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. arien
    Offline

    arien Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    öncelikle bir diyetisyene ve doktora gitmeni tavsiye ederim. sabırlı olmak lazım. bazen yediklerimiz az gibi gelse de bunu diyetisyene sormak ve listeden çıkmamakta yarar var. yaşın daha genç hormonal bir süreç var mı diye bakarlar. diğer nokta uyku düzeni kilo almada önemli. 11 de yat en geç 7 de kalk. hormon salgılanması en yüksek bu saatlerde oluyor. büyüme hormonu seni zayıflatır. başka tavsiyem yediklerini kağıda yazman. günlük gibi tut. ne kadar çok şey yediğini göreceksin. antreman yapmaya devam tabiki. öncelikle şekerli ve unlu herşey yasak. supplement önerisine gelince.
    CLA yemeklerden önce alınan bir supplement. günde 3 kere. marka farketmez. yediklerinin depolanmasını önler. depoların boşaltılmasına yardımcı olur.
    likit l carnitine lerden multipower en iyisidir bence. sıvı zaten. spordan 30-45 dk önce alacaksın.
    biraz daha kilo verince bunları biritir. 3-4 ay kullanma yaza doğru termojenik yağ yakıcı animal cuts alırısın. iyi spor yapman lazım ama.
     
  3. berkerkan7
    Offline

    berkerkan7 Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2014
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle çok teşekkür ederim öncelikle zaten bir diyetisyen ile görüşüyorum ayrıcı yediklerimi yazıyorum örneğin bir günlük yemek listem şöyle
    Sabah: 4 haşlanmış yumurta
    Ara öğün : 1 elma
    Öğle : 100 gram tavuk kalça haşlama
    Akşam : tavuk göğüsü 100 gram
    Yatmadan öncede yulaf ezmeli sür içiyorum antrenman oldugu gunler bu değişiyor sizce nasıl bir beslenme ?
    Suplement önerilerine gelince
    Şimdi ben cla ürününden alacagım l carnitine olarak da multipowr marka alacagım peki bunları nereden alabilirim ve fiyatları nelerdir ? Şimdiden çok teşekkür ederim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. arien
    Offline

    arien Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Eksik gibi geldi.öğlen sebze ve yoğurt ye.bir dilim tam buğday ekmeği yiyebilirsin. Akşam da salata ve et ye.tok tutar. Süt yatmadan önce iç.kahvaltıda 4 yumurta fazla. 2 tane ye. Domates peynir zeytin ye. 1 dilim ekmek yiyebilirsin. Spor günleri ekstra proteine ihtiyacın olacak. Lor peyniri tarzında spordan sonra ve yatmadan önce iyi olur.
     
  5. berkerkan7
    Offline

    berkerkan7 Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2014
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Teşekkürler


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Sayfayı Paylaş