yağ oranımla ilgili

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve titanium.123 tarafından 2 Mart 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. titanium.123
    Offline

    titanium.123 Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2013
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar boy 1.74
    yaş 20
    kilo 74
    yağ oranı : %18.9

    daha önceden de bu sporla ugrastım vucudum yatkın ve hala kendını bıraz koruyor. yağ oranımı dusurmek ıstıyorum yaza kadar . beslenmeye gelince dikkat ediyorum fakat şöyle. gidipte dışardan yemiyorum (bir gün haricinde) sabahları mısır gevreğini süt ile karıştıyorum . öğlen okulda yiyorum sulu yemek. akşam üstü antremandan once yağsız makarna . antremandan sonra tonbalıklı salata , tavuk vs vs .. bu gıbı seyler yıyorum . tam bır programım yok ama yınede dıkkat edıyorum . sızce yaza kadar basarılı olabılırmıyım.
     
  2. Ives
    Offline

    Ives Yeni Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2013
    Mesajlar:
    201
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    0
    Sabahları mısır gevreği yanlış tercih
    adam akıllı yumurta süt peynir zeytin ekmek
    düzgün bir kahvaltı yap
     
    Son düzenleme: 2 Mart 2013
  3. Ghettogospel
    Offline

    Ghettogospel Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2013
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Cardio programın ve Beslenme düzenin iyi olursa olmayacak şey yok bence. Ben her sabah 5 te uyanıp 40 dk sabah koşusu yapıyorum ardından 10 dk ip atlıyorum ( sadece kahve ile ) kahvaltı yumurta lor peyniri karışımı omlet ve yoğurt meyve müsli karşımı yiyorum. Akşam ise P)=X programını uyguluyorum Aldığı sonuçlar insanı mutlu ediyor :D
     
  4. yigot
    Offline

    yigot Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    38
    Öğümlerin çok düzensiz ve yağ yakmak isteyen biri için uygun değil bence.

    Sabah Kahvaltısı
    3 Yumurta beyazı+1Tam Yumurta Arasına Az Tuzlu Veya Tuzsuz Lor Peyniri Koyarsın Vede 1 Dilim Kepek Ekmeği Yersin Güzel Bir Protein Kaynağı Olur sana kahvaltıda 1 Bardak Ta Yağsız Süt İçersen dahada iyi olur.

    Öğlen
    250 Gram Beyaz Et (Bazı gunler 200 Gram Kırmızı Et)+Salata+1 Dilim Kepek Ekmeği Yine.(Not:Yağda Kızamayacak Haşlama Veya Izgara)

    Akşam (Engeç Saat 7 de)
    1 Büyük Kaseye Yağsız Süt Ve Meyveli Yulaf+1 Kase Yoğurt

    Bol proteinli bir diyet yazdım Bunlara her Ögünde 3 Adet Aşırı Sert Kahve ekleyip Düzenli Cardio nu yaparsan yağ seviyeni istedigin kadar indirebilirsin.
     

Sayfayı Paylaş